Reklamace a vrácení zboží

Pokud potřebujete náplň reklamovat:

Nejprve prosím:

  1. ověřte si kompatibilitu náplně s tiskárnou
  2. souhlasí popis a vzhled náplně s Vaší původní? Porovnejte novou náplň s nápní, kterou jste měli dosud v tiskárně.
  3. odstranili jste krytky, seal apod.? Jedná se o transportní ochrané prvnky, aby se náplň nevyprázdnila, nebo nepoškodila. Tyto prvky je nutné před první instalací odstranit. U produktu je přibalen univerzální návod jak postupovat.

 

Pokud i nadále problém s náplní přetrvává zavolejte prosím na bezplatnou linku: 800 888 885 a mějte prosím připraveno:

  1. číslo Vaší objednávky
  2. přesný název Vaší tiskárny
  3. Prosím vytikněte stavovou stránku spotřebního materiálu (ukazuje aktuální hladinu inkoustu/toneru) Pokud si nebudete vědět radit poradíme Vám.
  4. Prosím vytiskněte zkušební stránka tisku. V menu tiskárny byste měli najít přimo volbu pro tisk této strany. Případně vytiskněte nějaký obrázek na celou stranu, abychom my identifikovali o jakou závadu se jedná.

 

Pokud jste si špatně objednali a potřebujete náplň vrátit:

Prosím nápně potřebujeme zaslat zpět nepoužívané a v neporušeném původní originálním balení.

 

Postup při vrácení špatně objednaného zboží:

  1. Informujte nás na naší bezplatné lince: 800 888 885
  2. Pošlete zpět na adresu s formulářem o odstoupení od smlouvy do 14-ti dnů, nebo rekl. Formulářem, kde bude uveden důvod vrácení a číslo bank. Účtu pro vrácení peněz.:
  • Ledum Kamara s.r.o.
  • Výstavní 1928/9,
  • Ostrava, 702 00

 

Jak dlouho u nás trvá vyřízení reklamace:

Po doručení reklamace na naši adresu:

  • Ledum Kamara s.r.o.
  • Výstavní 1928/9,
  • Ostrava, 702 00

se snažíme reklamci vyřešit co nejrychleji. Velmi nám pomůže v rychlosti, když budete´mít připraveny podklady, které jsou popsány výše.

 

Jak zabalit náplň k reklamaci:

Náplně je potřeba před zasláním zabalit nejlépe do tzv. strčky, aby nedocházelo k sypaní tonerů nebo tečení inkoustu. Dále je zabalit ideálně do originálního obalu a vycpat balíček tak, aby se nápň volně nepohybovala uvnitř. Pokud již nemáte originální obal, prosíme o zabalení do nějaké krabice s vycpat ji papírem, nebo bublinkovou folií. Tyto kroky jsou důležité, aby při přepravě nedošlo ještě k většímu poškození náplně.

 

Jak zabalit tiskárnu k reklamaci:

Tiskárnu je potřeba před zasláním zabalit ideálně do originálního obalu i včetně originálních výpní. V případě, že nemáte tuto možnost, kontaktujte nás prosím a konzultujte s námi toto zabelení.

Reklamační formulář (pdf)

Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy (pdf)