Reklamace a vrácení zboží
Jsme vaším (toner) partnerem i po nákupu
Víme, jak může být nepříjemné, když se v objednávce něco nepovede. Chcete zboží vrátit, vyměnit, reklamovat, nebo ještě neodeslanou objednávku stornovat? S TonerPartner je to hračka. Jednoduše vyplňte údaje do formuláře níže.
Pokud potřebujete náplň reklamovat:
Nejprve prosím:
- Ověřte si kompatibilitu náplně s tiskárnou.
- Souhlasí popis a vzhled náplně s Vaší původní? Porovnejte novou náplň s náplní, kterou jste měli dosud v tiskárně.
- Odstranili jste krytky, seal apod.? Jedná se o transportní ochranné prvky, aby se náplň nevyprázdnila, nebo nepoškodila. Tyto prvky je nutné před první instalací odstranit. U produktu je přibalen univerzální návod, jak postupovat.
Pokud i nadále problém s náplní přetrvává, prosím, vyplňte náš online reklamační formulář uvedený výše. Nebo nás prosím kontaktujte na naší lince: +420 228 886 882 a mějte prosím připraveno:
- Číslo Vaší objednávky.
- Přesný název Vaší tiskárny.
- Prosíme, vytiskněte stavovou stránku spotřebního materiálu (ukazuje aktuální hladinu inkoustu/toneru). Pokud si nebudete vědět rady, poradíme Vám.
- Prosíme, vytiskněte zkušební stránka tisku. V menu tiskárny byste měli najít přímo volbu pro tisk této strany. Případně vytiskněte nějaký obrázek na celou stranu, abychom mohli identifikovali, o jakou závadu se jedná.
Pokud jste si špatně objednali a potřebujete náplň vrátit:
Prosíme, náplně potřebujeme zaslat zpět nepoužívané a v neporušeném původním originálním balení.
Postup při vrácení špatně objednaného zboží:
- Prosím, vyplňte náš online reklamační formulář uvedený výše, kde vyberete možnost vrácení zboží a dále postupujte dle příslušných pokynů a vyčkejte na další informace ohledně vrácení zboží. Nebo nás prosím kontaktujte na naší lince: +420 228 886 882.
- Adresa pro vrácení zboží:
- Ledum Kamara s.r.o.
- Výstavní 1928/9,
- Ostrava, 702 00
- Prosíme při zaslání zboží na naši adresu uveďte na balík: DORUČIT MEZI 8-16HOD.
- Prosíme, neposílejte zboží přes Zásilkovnu. Zásilka v případě nezastižení příjemce je doručena do Zásilkoven, kde zboží nejsme schopni vyzvednout a převzít a vrací se Vám pak zpět.
Jak dlouho u nás trvá vyřízení reklamace:
Po doručení reklamace na naši adresu:
- Ledum Kamara s.r.o.
- Výstavní 1928/9,
- Ostrava, 702 00
se snažíme reklamaci vyřešit co nejrychleji. Velmi nám pomůže v rychlosti, když budete mít připraveny podklady, které jsou popsány výše.
Jak zabalit náplň k reklamaci:
Náplně je potřeba před zasláním zabalit nejlépe do tzv. strečky, aby nedocházelo k sypání tonerů nebo tečení inkoustu. Dále je zabalit ideálně do originálního obalu a vycpat balíček tak, aby se náplň volně nepohybovala uvnitř. Pokud již nemáte originální obal, prosíme o zabalení do libovolné krabice vycpané papírem nebo bublinkovou folií. Tyto kroky jsou důležité, aby při přepravě nedošlo ještě k většímu poškození náplně.
Jak zabalit tiskárnu k reklamaci:
Tiskárnu je potřeba před zasláním zabalit ideálně do originálního obalu i včetně originálních výplní. V případě, že nemáte tuto možnost, kontaktujte nás prosím a konzultujte s námi toto zabalení.