Brodit držák do auta na Samsung Galaxy Tab Active 2 / 3 v orig. pouzdře s nabíjením z CL

- 6%

ilustrační foto

Brodit držák do auta na Samsung Galaxy Tab Active 2 / 3 v orig. pouzdře s nabíjením z CL
Obj. číslo
AH958BR307
OEM
PBR-712002
Výrobce
BRODIT
Věrnostní body: 84
0 hodnocení
Skladem 1 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

1 791 Kč

1 680 Kč

1 389 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 1 680 Kč
Skladem 1 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

1 680 Kč

1 791 Kč

1 389 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Držák pro tablet Samsung Galaxy Tab Active 2 má vestavěné nabíjení z cigaretového zapalovače (CL 12/24V) a je určen pro tablet v originálním pouzdru. Držák je velmi pevný, tablet se v něm neklepe a nevibruje. Držák má kloub, díky kterému může být tablet kdykoliv jednoduše natočen na šířku nebo na výšku nebo naklopen. Držák se upevňuje na Brodit ProClip. Určeno pro modely: * Samsung Galaxy Tab Active 2. SM-T390 * Samsung Galaxy Tab Active 2. SM-T395 Vlastnosti držáku: - S nabíjením z cigaretového zapalovače (CL 12/24V) - Na míru Držák je vyroben přesně na míru tabletu, který se do něj vkládá v originálním pouzdru. -Přístup bez omezení Držák je navržen tak, aby neblokoval žádná tlačítka ani konektory Přednosti: -Komfort Tablet se v držáku neklepe a nevibruje -Bezpečnost Drží v něm bezpečně, ani při nehodě se nemůže uvolnit a zranit posádku -Kloub Držák má kloub, tablet můžete kdykoliv natočit na výšku nebo na šířku nebo naklopit o 22° -Jednoduchost Montáž na ProClip je jednoduchá a zvládne ji i naprostý laik za pár minut Materiál: - Vysoce kvalitní ABS plast Upozornění: -Jedná se o dvojdílné řešení. K tomuto držáku budete ještě potřebovat ProClip do palubní desky pro váš konkrétní model vozu. Možnosti instalace držáku Brodit do auta, dodávky, autobusu, nákladního auta atd.: Instalace na klip Brodit ProClip: Klipy Brodit ProClip jsou chytře navržené klipy z pevné umělé hmoty, které jsou konstruovány tak, aby spolehlivě a velmi pevně držely v konstrukční spáře mezi plasty palubní desky. Klip je vždy navržen pro konkrétní model vozu tak, aby šel zasunout (zacvaknout) jednoduše, bez poškození palubky a na bezpečné místo a současně tak, aby nebránil řidiči ve výhledu přes přední sklo. Na klip pak jednoduše přišroubujete držák Brodit. Vše co k tomu budete potřebovat kromě šroubováku je již součástí balení držáku. Instalace na univerzální rameno s přísavkou: Jedná se o pevná nebo pružná (tzv. husí krk) ramena pro držáky mobilních telefonů a dalších zařízení do aut většinou s přísavkou (podtlakový systém) na přední sklo automobilu. Jejich výhody jsou univerzálnost, cena a běžná dostupnost skladem. Dodáváme je v různých délkách a provedeních. Pro použití s držákem Brodit je potřeba adaptér SH šroubovací (spojení pomocí šroubků) nebo SH samolepící (spojení pomocí přiložené oboustranné samolepicí pásky s vysokou lepivostí).

Parametry

Druh zboží

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29029 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.