BROTHER tiskárna laserová mono HL-1110E - A4, 20ppm, 600x600, 1MB, GDI, USB 2.0, bílá
2 324 Kč
2 219 Kč
1 834 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
BROTHER tiskárna laserová mono HL-1110E
EAN: 4977766721417
Obecné informace
Monochromatická tiskárna pro formát A4. Paměť 1 MB, procesor 200 MHz. Technologie laserová, klasifikace laseru třída 1.
Připojení
USB rozhraní: USB 2.0.
Rozměry a hmotnost
Rozměry balení: 415 x 313 x 294 mm. Rozměry zařízení: 340 x 238 x 189 mm. Hmotnost balení: 5,3 kg. Hmotnost zařízení: 4,5 kg.
Spotřeba energie
Provoz: 380 W. Režim připraven: 40 W. Režim hlubokého spánku: 0.5 W. Vypnuto: 0.28 W. Obvyklá spotřeba elektřiny: 0.7 kWh / týden.
Životní prostředí
Ekologický štítek Energy Star. Akustický výkon: 6,6 BA při tisku. Akustický tlak: 51 dBA při tisku.
V balení
Příručka bezpečnosti výrobku, stručný návod k obsluze, příručka uživatele, DVD, spotřební materiál.
Typy médií
Typy: kancelářský a recyklovaný papír. Velikosti: A4, Letter, Legal, Folio. Hmotnosti: 65 - 105 g/m2.
Podporované operační systémy
Windows 8.1 / 8 / 7 / Vista / XP (32-bit a 64-bit verze), Windows Server 2012 / 2008 R2 / 2008 / 2003 (32-bit a 64-bit verze), Mac OS X 10.6 - 10.10, Linux CUPS, LPD/LPRng (32-bit a 64-bit prostředí).
Manipulace s papírem
Výstup papíru: 50 listů. Kapacita standardního zásobníku: 150 listů.
Tisk
Rozlišení: 600 x 600 dpi, 2400 x 600 dpi. Rychlost tisku na A4 (mono): 20 str./min. Emulace: GDI. Doba vytištění prvního výtisku: < 10 sekund.
Spotřební materiál a příslušenství
Jednotka fotoválce DR-1030: přibl. 10000 stran. Startovací tonerová kazeta TN: kapacita přibližně 1000 stran A4. Standardní tonerová kazeta TN-1030: kapacita přibližně 1000 stran A4.
Záruka
36 měsíců po bezplatné registraci.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.