Canon PIXMA Tiskárna MG3650S černá - barevná, MF (tisk, kopírka, sken, cloud), duplex, USB, Wi-Fi
1 884 Kč
1 787 Kč
1 477 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Canon PIXMA Tiskárna MG3650S černá
Produktové číslo: 4549292126815
Přehled
Canon PIXMA MG3650S je multifunkční tiskárna s Wi-Fi připojením.
Umožňuje tisk bez okrajů a skenování do cloudu.
Podporuje automatický oboustranný tisk a používá volitelné inkoustové kazety XL.
Vlastnosti
- Funkce: Bezdrátový tisk, kopírování, skenování, Cloud Link
- Rozlišení tisku: Až 4 800 × 1 200 dpi
- Rychlost tisku: Černobílý tisk: 9,9 obr./min, barevný tisk: 5,7 obr./min
- Bezokrajový tisk: Ano, včetně automatického oboustranného tisku
- Inkoustové kazety: Standardní (PG-540 černá, CL-541 barevná), volitelné XL (PG-540XL černá, CL-541XL barevná)
- Výtěžnost kazety: Černá: 180 stránek, Černá XL: 600 stránek, Barevná: 180 stránek, Barevná XL: 400 stránek
- Typy papíru: Běžný papír, fotografický papír, nažehlovací fólie, obálky
Specifikace skeneru
- Typ skeneru: Plochý skener fotografií a dokumentů
- Rozlišení skeneru: 1200 × 2 400 dpi
- Rychlost skenování A4: Přibližně 14 s
Specifikace kopírky
- Rychlost kopírování: sFCOT: přibl. 22 s, sESAT: přibl. 2,7 obr./min
- Vícenásobné kopírování: 21 kopií (max.)
Připojení a software
- Standardní rozhraní: USB 2.0 Hi-Speed, Wi-Fi: IEEE802.11 b/g/n
- Mobilní aplikace: PIXMA Cloud Link, aplikace Canon PRINT Inkjet/SELPHY
- Podporované operační systémy: Chrome OS, Windows 10, 8.1, 8, 7, Vista SP2, XP SP3, OS X verze 10.7.5 – 10.11, macOS 10.12~10.13
Fyzické údaje
- Hmotnost: Přibližně 5,4 kg
- Rozměry: 449 × 304 × 152 mm
- Spotřeba energie: Vypnuto: přibl. 0,1 W, kopírování: přibl. 16 W
Co je v krabici
- Multifunkční zařízení – PIXMA řady MG3650S
- Kazety FINE
- Napájecí kabel
- Instalační disk CD-ROM
- Příručky a další dokumenty
Parametry
Recenze produktu Canon PIXMA Tiskárna MG3650S černá - barevná, MF (tisk, kopírka, sken, cloud), duplex, USB, Wi-Fi
Tyto recenze napsali zákazníci, kteří si tento produkt zakoupili přes TonerPartner.cz nebo přes Heureka.cz
Zapojení a nastavení OK
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.