Delock Čtečka čárových kódů 2,4 GHz, 1D a 2D, s nabíjecí stanicí
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Tuto čtečku čárových kódů značky Delock lze bezdrátově připojit k PC nebo k laptopu. Všechny běžné typy čárových kódů lze přesně snímat i na velkou vzdálenost. Kromě toho čtečka rozpoznává čárové kódy zobrazované na displejích a monitorech. Automatické přizpůsobování jasu okolního světla Čtečka se automaticky přizpůsobuje jasu okolního světla a za optimálních světelných podmínek zaznamenává až 200 odečtů za sekundu. Při nízkém jasu okolního světla je čárový kód osvětlován další bílou LED, takže zařízení lze používat i za slabého osvětlení. Nabíjecí stanice funguje jako rozhraní Přenos dat z nasnímaných čárových kódů probíhá ve frekvenčním pásmu 2,4 GHz. Kromě nabíjení ručního skeneru funguje nabíjecí stanice skeneru také jako rozhraní sítě 2,4 GHz a k systému je připojena kabelem USB. Pomocí volitelného kabelu adaptéru můžete nabíjecí stanici připojit ke smartphonu nebo tabletu. Specifikace • Konektor: 1 x USB 2.0 Typ-B samice • Dobíjecí baterie: Li-Polymer baterie 2000 mAh • Dekódovací čip: ARM Cortex, 32-bitový • Rozlišení: max. 640 x 480 • Spoušť: skenovací tlačítko • Čtecí vzdálenost: cca. od 40 mm do 250 mm • Přesnost čtení: 5 - 10 mil • Rozsah: vnitřní prostor: až 60 m vnější prostor: až 100 m • Vnitřní paměť: 16 MB • Barva světla: viditelná červená LED • Přísvit: bílá LED dioda • Snímač: snímač CMOS • Rychlost skenování: až do 200 skenů za sekundu • Úhel skenování: 60° • Okolní jas: max. 100000 Lux • Vstupní napětí: 3,3 V • Spotřeba proudu: v činnosti: max. 120 mA standby režim: max. 500 mA • Provozní teplota: -20 °C ~ 60 °C • Skladovací teplota: -40 °C ~ 70 °C • Relativní vlhkost: 5 - 95 % (bez kondenzace) • Barva: černá • Váha: Čtečka čárových kódů: cca. 146 g nabíjecí kolébka: cca. 118 g • Rozměry (DxŠxV): Čtečka čárových kódů: cca. 16,5 x 8,2 x 6,5 cm nabíjecí kolébka: cca. 12,0 x 9,5 x 8,0 cm • Délka kabelu bez konektorů: cca. 1 m • 2,4 GHz • Skenovací kódy: Codabar Code 128 Code 39 EAN-8 / EAN-13 ISBN - 13 Data Matrix PDF417 QR Code Systémové požadavky • Android 9.0 nebo vyšší • Chrome OS • iPad Pro (2018) • Linux Kernel 5.4 nebo vyšší • Mac OS 10.15.6 nebo vyšší • Windows 8.1/8.1-64/10/10-64 • PC nebo laptop s volným portem USB Typu-A na nabíjecí stanici Obsah balení • Čtečka čárových kódů • USB nabíjecí stanice 2,4 GHz • USB nabíjecí kabel • Uživatelská příručka Balení • White BoxParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.