Haylou X1 2023/BT/Bezdrát/Šedá
531 Kč
439 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Popis produktu: Bezdrátová sluchátka Haylou X1 2023 pro každodenní použití. Pouzdro z hliníkové slitiny Nabíjecí pouzdro z hliníkové slitiny je elegantní, stylové a má zjednodušený design. Matná povrchová úprava je méně náchylná k otiskům prstů a škrábancům. Rychlejší a stabilnější Sluchátka jsou vybavena nejnovější technologií Bluetooth 5.3, která zajišťuje plynulé hovory, nižší spotřebu energie, větší stabilitu signálu a silnější odolnost vůči rušení. Optimální pohodlí Díky ergonomickému designu sluchátek a úhlu 60° se sluchátka přesně přizpůsobí tvaru vašeho ucha. Dlouhá výdrž baterie Poslouchejte až 5,5 hodiny hudby na jedno nabití nebo až 24 hodin při použití s nabíjecím pouzdrem. Nabíjecí pouzdro dobijete pomocí USB-C ENC pro čisté hovory Díky vysoce citlivému mikrofonu a algoritmu ENC inteligentně odfiltruje okolní hluk během hovorů. Snadné párování Stisknutím a podržením tlačítka reset obnovíte tovární nastavení. Připojení k novému zařízení nebylo nikdy tak snadné. HAYLOU Sound Přizpůsobte si zvukové efekty EQ prostřednictvím aplikace HAYLOU Sound podle svých osobních preferencí. Plynulé hraní s velmi nízkou latencí Algoritmus s nízkou latencí nabízí zážitek z hraní s čistým zvukem kroků, výstřelů nebo speciálních efektů. Vodotěsnost IPX4 Sluchátka disponují vodotěsností IPX4. Snadno si tak poradí s potem nebo lehčím deštěm, takže si můžete hudbu užívat po celou dobu. Citlivé dotykové ovládání. Vysoce přesné dotykové ovládání nepřidává žádný tlak na uši. Snadno přepínejte mezi hudbou a hovory, aniž byste museli vytahovat telefon. Vlastnosti: - Bluetooth 5.3 - IPX4 - Pouzdro z hliníkové slitiny - Matná povrchová úprava - ENC - Podpora aplikace Haylou Sound - Nízká latence - Dotykové ovládání - Mikrofon - Výdrž na jedno nabití až 5,5 hodiny - Výdrž spolu s nabíjecím pouzdrem až 24 hodin - Kapacita baterie sluchátka: 35mAh - Kapacita baterie nabíjecího pouzdra: 300mAh - Nabíjení pomocí USB-C - Audio kodek: SBC/AAC - Bluetooth kodek: A2DP/AVRCP/HFP Obsah balení: - Sluchátka - Nabíjecí pouzdro - Nabíjecí kabe USB-C - NávodParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.