ASUS chytré hodinky VivoWatch 5
7 999 Kč
6 927 Kč
5 725 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
ASUS VivoWatch 5 - Váš osobní zdravotník
24/7 sledování zdravotních dat: Sledujte svůj pulzní tranzitní čas (PTT), srdeční frekvenci, index tělesné harmonie, úroveň stresu, spánek a aktivitu.
Monitorování dýchání a teploty
Monitorujte klíčové ukazatele, jako je hladina kyslíku v krvi (SpO2) a teplota kůže.
Kvalita spánku
Měřte a analyzujte dobu spánku, stádia spánku, vzorce chrápání a pohyb těla.
Sledování fitness
Sledujte své tréninky a zobrazujte mapy aktivit a statistiky, jako je rychlost, vzdálenost, nadmořská výška a doba trvání.
Personalizované zdravotní tipy
Využijte exkluzivní technologii ASUS HealthAI v aplikaci ASUS HealthConnect a získejte personalizované rady a tipy pro správu zdraví.
Stylový, pohodlný a odolný
Užijte si nerezové pouzdro, snadno vyměnitelný řemínek, až 14 dní výdrže baterie a voděodolný design.
Specifikace
- Displej: Vysoký odrazivý barevný LCD
- Senzory: x2 EKG, x2 PPG, x2 infračervený, teplotní, aktivitní senzory: gravitační senzor, GPS, výškoměr, gyroskop
- Bluetooth: Bluetooth 4.2 nebo novější (připojení k telefonu Android a iOS)
- Synchronizace: Android 4.4 nebo novější, iOS 11.0 nebo novější
- Spotřeba energie: 10 dní (typické použití), 14 dní (režim šetření energií)
- Voděodolnost: 5 ATM
- Velikost řemínku: 22mm
- Hmotnost: 52 g (bez řemínku), 74 g (s silikonovým řemínkem)
- Baterie: Kapacita: 300 mA, nabíjení přes USB kabel
Funkce
- Wellness: kroky, spálené kalorie, kvalita spánku (sledování chrápání, doba spánku, počet převracení, průměrná srdeční frekvence, index pohodlného spánku)
- Sledování zdraví: srdeční frekvence, úroveň stresu, PTT index, hladina pulzního O2, tělesná harmonie
- Správa zdraví v aplikaci ASUS HealthConnect: sdílení s rodinou, správa krevního tlaku a připomínka užití léků (ruční vstup)
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.