GAIA Black výrobník SODASTREAM
1 890 Kč
1 869 Kč
1 545 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
SODASTREAM GAIA Black - Praktický výrobník domácí perlivé sodovky
Volitelná intenzita perlení – jemně, středně, silně.
1 l perlivé vody od 2,99 Kč.
Patentovaný systém rychlého uchycení bombičky QuickConnect bez šroubování.
Bez nutnosti připojení do elektřiny.
Obsah balení:
- Výrobník perlivé vody GAIA Black
- Litrová lahev na vodu bez obsahu BPA vhodná do myčky na nádobí
- 1 bombička s CO2 potravinářským plynem, připraví až 80 litrů sodovky
Domácí perlivá voda na dosah
S výrobníkem sody SodaStream GAIA si svůj perlivý nápoj připravíte z pohodlí vašeho domova.
Bez zbytečného nošení lahví
Vynikající domácí sodovka bez zbytečného nošení lahví z nákupních center a vynášení spotřebovaných plastových lahví do popelnic.
Čerstvá a rychlá příprava
Vámi připravená perlivá voda je čerstvá a neskladovali ji měsíce v obchodech.
Jednoduchá příprava sodovky
Do lehké plastové litrové lahve bez obsahu BPA napustíte kohoutkovou vodu po zvýrazněnou rysku a zašroubujete ji do hlavice výrobníku SodaStream GAIA Black.
Nastavení intenzity perlení
Počtem stisknutí tlačítka nasytíte jemně, středně nebo silně bublinkami a můžete servírovat.
Opětovné použití lahve
Po vypití sodovky je možné lahev opět použít jen ji necháte umýt v myčce na nádobí a vše je znovu připraveno k perlení.
Přenosná lahve
K lahvi je v setu také víčko, takže vaši domácí perlivou limonádu si budete moci vzít kamkoliv s sebou nebo ji bezpečně nechat vychladit v lednici.
Parametry
Recenze produktu GAIA Black výrobník SODASTREAM
Tyto recenze napsali zákazníci, kteří si tento produkt zakoupili přes TonerPartner.cz nebo přes Heureka.cz
Zboží je v pořádku.
Jen pozor, existují dva typy koncovek tlakových lahví. Zacvakávací (modré) a šroubovací (červené). Přístroje jsou konstruovány buď na jeden nebo na druhý typ. Nelze je kombinovat ! Pokud chcete mít v domácnosti více přístrojů, dejte pozor, aby lahve byly vzájemně kompatibilní.
Rychlá příprava
Snadná montáž
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.