iGET KITCHEN K2

- 31%

ilustrační foto

iGET KITCHEN K2
iGET KITCHEN K2
iGET KITCHEN K2
Obj. číslo
3436420
OEM
K2 KITCHEN White
Výrobce
iGET
Věrnostní body: 13
0 hodnocení
Skladem 3 ks, ve čtvrtek u Vás

396 Kč

271 Kč

224 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 271 Kč
Skladem 3 ks, ve čtvrtek u Vás

271 Kč

396 Kč

224 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

iGET KITCHEN K2: Chytrá nutriční váha

Jednoduchý přehled o nutričních hodnotách

Bez zdlouhavého dohledávání a ručního počítání.

Propojení s aplikací

iGET HOME přes Bluetooth pro snadnou synchronizaci.

Bohatá databáze potravin

Více než 1500 druhů potravin pro kompletní přehled.

Detailní informace o potravinách

25 nutričních hodnot včetně vitamínů a minerálů.

Uložení a sledování jídelníčku

Možnost sledovat svůj jídelníček přes aplikaci.

Nosnost váhy

Až 8 kg pro různé potřeby.

Snadný způsob, jak mít jídelníček pod kontrolou

Perfektní pro ty, kdo se zajímají o složení svých jídel.

Zjistíte, co jíte

Chytrá váha iGET HOME Kitchen K2 vám pomůže zjistit, co máte na talíři.

Pro různé skupiny lidí

Ideální pro ty, kteří hubnou, sportovce, děti a ty s speciální dietou.

Aplikace v češtině

Všechny změřené hodnoty lze sledovat v české aplikaci iGET HOME.

Technické specifikace

  • Aplikace: iGET HOME
  • Jazyk aplikace: CZ, SK, DE, EN, PL, HU
  • Barva: Bílá
  • Materiál vrchní části: Sklo
  • Baterie: 3x 1.5V AAA
  • Maximální hmotnost: 5 kg
  • Rozměr produktu: 192 x 167 x 20 mm
  • Hmotnost produktu: 0,5 kg
  • Rozměr balení: 215 x 175 x 30 mm
  • Hmotnost balení: 0,61 kg

Obsah balení

  • chytrá váha iGET HOME Kitchen K2
  • 3x 1.5V AAA
  • uživatelský manuál v CZ/SK/DE/EN/PL/HU

Parametry

Druh zboží
Výrobce

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29028 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.