TP-Link Easy Smart switch TL-RP108GE (7xGbE passive PoE-in, 1xGbE passive PoE-out)
1 499 Kč
987 Kč
816 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
TP-Link Easy Smart switch TL-RP108GE
EAN produktu: 6935364052706
Popis produktu
TP-Link TL-RP108GE je pasivní PoE switch s 7 gigabitovými PoE vstupními porty a jedním PoE výstupním portem. Ideální pro napájení CPE nebo podobných zařízení.
Vlastnosti
- 7 PoE vstupů a 1 PoE výstup 10/100/1000 Mbps RJ45 porty
- 1 DC výstupní port, podporuje 5V a 12V přepínání napětí
- Kovový obal pro zvýšenou odolnost
- Webové rozhraní pro snadné nastavení
- Green technologie pro snížení spotřeby energie
Technické specifikace
Hardware
- Standards and Protocols: CSMA/CD
- Interface: 7 Passive PoE-in RJ45 Ports, 1 Passive PoE-out RJ45 Port, 1 DC Output Port
- Network Media: 10Base-T, 100Base-TX, 1000Base-T
- Packet Forwarding Rate: 11.9 Mbps
- Mac Address Table: 4 K
- Jumbo Frame: 16 KB
- Switching Capacity: 16 Gbps
- IEEE Standards: IEEE802.3ab, IEEE802.3i, IEEE802.3p, IEEE802.3q, IEEE802.3x, IEEE802.3u
- Data Rates: Ethernet: 10 Mbps, Fast Ethernet: 100 Mbps, Gigabit Ethernet: 2000 Mbps
- LED Indicator: Power, Link/Act LED
- Dimensions: 6.2 × 3.9 × 1.0 in
- Max Power Consumption: 3.98 W (with no PD connected), 18.01 W (24 V with PD connected), 32.74 W (48 V with PD connected)
Software
- Quality of Service: Support Port-based/802.1p/DSCP priority, Support 4 priority queues, Rate Limit, Storm Control
- L2 Features: IGMP Snooping V1/V2/V3, Static Link Aggregation, Port Mirroring, Cable Diagnostics, Loop Prevention
- VLAN: Supports up to 32 VLANs simultaneously
- Transmission Method: Store-And-Forward
Others
- Certification: FCC, CE, RoHS
- Package Contents: TL-RP108GE, Power Cord, Installation Guide, Rubber Feet
- System Requirements: Microsoft Windows 98SE, NT, 2000, XP, Vista™ or Windows 7, MAC OS, NetWare, UNIX or Linux.
- Environment: Operating Temperature: 0°C~40°C, Storage Temperature: -40°C~70°C, Operating Humidity: 10%~90% non-condensing, Storage Humidity: 5%~90% non-condensing
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.