HP Color LaserJet Professional CP5225dn (A3, 20/20 ppm A4, USB 2.0, Ethernet, DUPLEX)
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
HP Color LaserJet Professional CP5225dn
EAN produktu: 884420971603
Technické specifikace
Rychlost tisku: Až 20 str./min pro A4, až 10 str./min pro A3
Doba tisku první strany: 16 s pro černobílou, 17 s pro barevnou
Provozní zátěž: Až 75 000 stran měsíčně
Doporučený počet stran za měsíc: 1500 až 5000
Počet uživatelů: 5–15
Tisková technologie: Laser
Kvalita tisku: Až 600 x 600 dpi
Rychlost procesoru: 540 MHz
Tiskové jazyky: HP PCL 6, HP PCL 5, emulace HP Postscript level 3
Počet tiskových kazet: 4 (černá, azurová, purpurová, žlutá)
Kompatibilita: Ano, se systémem Mac
Připojení: Vysokorychlostní port USB 2.0, Fast Ethernet 10/100Base-TX
Paměť: Standardní 192 MB, maximální 448 MB
Manipulace s papírem: Víceúčelový zásobník na 100 listů, vstupní zásobník na 250 listů, automatický oboustranný tisk
Podporované formáty médií: A3, A4, A5, A6, RA3, SRA3, B4, B5, 10x15 cm; obálky (DL, C5, B5)
Typy médií: Papír, kartón, lesklé fólie, transparentní fólie, štítky, obálky
Napájení: Vstupní napětí: 220 až 240 V
Spotřeba energie: 440 W (aktivní), 30 W (pohotovostní stav), 4,4 W (režim úspory energie), 0,5 W (vypnuto)
Rozměry: 545 x 599 x 338 mm
Hmotnost: 40,9 kg
Země původu: Vyrobeno v Číně
Co je obsaženo v krabici
- Barevná tiskárna HP LaserJet Professional CP5225dn
- Napájecí kabel
- Příručka Začínáme
- Disk CD se softwarem a dokumentací
- Předinstalované tiskové kazety HP Color LaserJet s tonerem HP ColorSphere
- Víceúčelový zásobník na 100 listů
- Vstupní zásobník na 250 listů
- Vestavěný síťový port Fast Ethernet 10/100 Base-T
- Vestavěný automatický oboustranný tisk
Záruka a podpora
Záruka: Jednoletá záruka na výměnu jednotky
Podpora: Pro více informací navštivte stránku www.hp.com/support
Pozáruční oprava a údržba
Pro více informací navštivte stránku www8.hp.com/uk/en/campaign/printer-repairs/printer-service.html
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.