Epson EB-PU1008B/3LCD/8500lm/WUXGA/HDMI/LAN
265 803 Kč
240 384 Kč
198 664 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Model EB-PU1008B je kompaktní a všestranný projektor s vysokým jasem, vyměnitelnými objektivy a pokročilými instalačními prvky. Tento vysoce univerzální projektor pro pevnou instalaci se světelným výkonem 8 500 lumenů se prodává pouze jako „tělo bez objektivu“. Lze ho snadno kombinovat se stávající řadou objektivů Epson a nabízí jasný a realistický obraz ve většině prostředí: návštěvnických centrech, přednáškových sálech, muzeích a zasedacích místnostech. Model EB-PU1008B s vysokou svítivostí poskytuje rozlišení WUXGA s technologií 4K enhancement, HDR a pokročilé instalační prvky. Projekční technologie: Technologie 3LCD, RGB se závěrkou s kapalnými krystaly Nativní rozlišení: WUXGA s technologií 4K enhancement Počet zobrazovaných barev: až 1,07 miliardy barev Svítivost [lm]: 8.500 lumenů - 5.950 lumenů Kontrast: 2.500.000:1 Formát zobrazení: 16:10 Throw Ratio: 0,35 - 10,11:1 Zoom: Motorized Typ lampy: Laser Životnost lampy [h]: 20.000 Hodiny Durability High, 30.000 Hodiny Durability Eco Rozhraní: *USB 2.0-A (2x), USB 2.0 typ B (pouze servis) *RS-232C *Ethernetové rozhraní (100 Base-TX / 10 Base-T) *bezdrátová síť LAN IEEE 802.11a/b/g/n (volitelně) *VGA vstup *DVI vstup *HDBaseT, audiovýstup *stereofonní konektor mini-jack *HDMI (HDCP 2.3) Napájení: AC 100 V - 240 V, 50 Hz - 60 Hz Spotřeba [W]: 535 W Spotřeba Standby [W]: 0,5 W Hladina hlučnosti [dB]: 35 Rozměry [mm]: 545 x 436 x 189 mm (šířka x hloubka x výška) Hmotnost [kg]: 16,3 kg Obsah balení: Kryt kabelu, Lens connector cap, napájecí kabel, dálkové ovládání vč. baterií, Sada uživatelských příruček, Záruční dokumenty Záruka: 36 měs. https://www.epson.cz/produkty/projektory/instalace/eb-pu1008b/p/32085Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.