3mk All-Safe ochranný kryt Satin Armor Case pro Samsung Galaxy S20 Ultra (SM-G988)
305 Kč
183 Kč
151 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Saténové pouzdro pro lepší uchopení.
Bezpečný - 26 pádů z výšky 150 cm, bez poškození telefonu, komfortní - černý protiskluzový rám pro pevné uchopení.
Chrání to, co je důležité
Chtěli jsme se ujistit, že Váš mobil chráníme co nejlépe. Vyvinuli jsme test Absorber™ založený na standardu Military Grade: série 26 nárazů na ocel a beton. Telefon chráněný pouzdrem Satin Armor Case jsme shodili z výšky 150 cm. Audit zařízení po testu potvrdil, že telefon je plně funkční a není poškozen.
Uchopte jej a držte jej
Slyšeli jsme, že v ideálním světě se telefon drží přesně v prostředku a vždy suchou rukou. V reálném životě to může být... jiné. Víte, že? Proto jsme v Satin Armor Case použili protiskluzový saténový rám, díky kterému je telefon v ruce bezpečnější, bez ohledu na to, jak jej uchopíte.
Kamera: chráněná
Když se výrobci chytrých telefonů navzájem překonávají v designu sofistikovaných fotoaparátů, chopíme se rukavice a vytvoříme pouzdro na ochranu citlivé elektroniky. Satin Armor Case má zvýšené okraje kolem fotoaparátu, které absorbuje nárazy a chrání před poškrábáním.
Doporučeno pro...
Pevný černý rám působí elegantně a moderně. Je zajímavým doplňkem lehkých průhledných zad telefonu, které odhalují design smartphonu. Tloušťka tohoto neohebného pouzdra je pouze 1,0 mm – i v pouzdru můžete mít telefon stále pohodlně v kapse u kalhot.
Technické specifikace
- Typ ochrany - pouzdro
- Tloušťka - 1 mm
- Použité technologie - absorber třídy 150™, odolná kombinace termoplastického polyuretanu a polykarbonátu, průhledná zadní strana zdůrazňující design, saténový černý rám zlepšuje přilnavost, ochrana fotoaparátu
- Technologie EasyClick™ Buttons
- Kompatibilní se skly a fóliemi 3mk Protection
- Kompatibilní s bezdrátovými nabíječkami
- Zdravotně nezávadné (certifikát PZH)
- Záruka 12 měsíců
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.