APPLE 11" iPad Pro (4. gen) Wi-Fi + Cellular 2TB - Silver
63 366 Kč
61 536 Kč
50 857 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
APPLE 11" iPad Pro (4. gen) Wi-Fi + Cellular 2TB - Silver
EAN: 194253278979
Výkon a technologie
Apple iPad Pro 11" pohání nová generace čipu s 8jádrovým procesorem. Oproti předchozím modelům je výkonnější o 15 % a grafika o 35 % rychlejší.
Nový Neural Engine zvyšuje rychlost a efektivitu strojového učení, což umožňuje nové způsoby použití iPadu.
Displej
11palcový Liquid Retina displej nabízí živé barvy a pohlcující obraz. Displej podporuje technologie ProMotion, True Tone a barevný gamut P3.
Jas 600 nitů zajišťuje vynikající čitelnost. Displej má adaptivní obnovovací frekvenci 120 Hz.
Fotoaparát
Přední fotoaparát s 12Mpx snímačem a 122° zorným polem zachytí i ty nejmenší detaily. Ideální pro fotografování, FaceTime a konferenční hovory.
Zabezpečení Face ID umožňuje odemknutí kamery TrueDepth.
Profesionální využití
Širokoúhlá kamera sleduje konferenční hovory a automaticky se přizpůsobuje vašemu pohybu, aby vás udržela ve středu záběru.
Obraz se optimalizuje také v případě, že se účastníci připojí k hovoru nebo se od něj odpojí.
LiDAR
Skener LiDAR spolupracuje s pokročilými širokoúhlými a ultra širokoúhlými kamerami pro zachycení jedinečných okamžiků v bezkonkurenční kvalitě.
LiDAR také vytváří hloubkovou mapu oblasti měřením odrazu světla od objektů, což umožňuje lepší zaměření při horším osvětlení.
iPadOS 16
Nový operační systém iPadOS 16 je efektivnější a produktivnější. Je základem každodenního multitaskingu se Stage Managerem 5.
K iPadu lze připojit externí displej s rozlišením 6K.
Specifikace
- Úhlopříčka displeje: 11"
- Rozlišení displeje: 2388 × 1668
- Typ displeje: Liquid Retina (IPS)
- Počet jader: osmijádrový
- Procesor: Apple M2
- Kapacita flash paměti: 2000 GB
- Webkamera: přední, zadní
- Rozlišení přední kamery: 12 Mpx
- Rozlišení zadní kamery: 12 + 10 Mpx
- Wi-Fi: ano
- Bluetooth: ano
- 3G: ano
- 4G/LTE: ano
- 5G: ano
- Typ Sim karty: nano SIM + eSIM
- GPS: ano
- Integrovaný mikrofon: ano
- USB porty: USB Type-C
- Běžná výdrž baterie: 10 hod.
- Operační sytém: iPadOS
- Šířka výrobku: 178,5 mm
- Výška výrobku: 247,6 mm
- Hloubka výrobku: 5,9 mm
- Hmotnost výrobku: 468 g
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.