Apple iPhone 15 Plus/128GB/Růžová
24 044 Kč
22 955 Kč
18 971 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
*Hliník se zadní stranou z probarveného skla *Tísňové SOS volání *Detekce autonehody *Kompatibilní s MagSafe kryty, peněženkami, bezdrátovými nabíječkami a dalšími doplňky *Dynamic Island Operační systém: iOS 17 Procesor - počet jader: Čip A16 Bionic - 6jádrové CPU/ 5jádrové GPU/ 16jádrový Neural Engine Uživatelská paměť [GB]: 128 Displej - úhlopříčka [palce]: 6,7” Super Retina XDR displej Displej - rozlišení [pix]: Rozlišení 2796 × 1290 při 460 pixelech na palec Dotykový displej: Ano Klávesnice: Ne Podporované sítě: Dvě SIM (dvě aktivní eSIM nebo nano-SIM a eSIM) *GSM/EDGE *UMTS/HSPA+ *DC-HSDPA *5G (pásma sub-6 GHz) s technologií MIMO 4×4 *Gigabitové LTE GPS: GPS, GLONASS, Galileo, QZSS a BeiDou Konektivita: *USB-C/ Podporuje USB 2 *Wi-Fi 6 *Bluetooth 5.3 *NFC s režimem čtečky Senzory: *Face ID *Přední TrueDepth kamera na rozpoznávání obličeje *Gyroskop s vysokým dynamickým rozsahem *Akcelerometr snímající vysoké přetížení *Dva snímače okolního osvětlení *Barometr *Snímač blízkosti Fotoaparát: Zadní: Vyspělá dvojitá fotosoustava (48MP hlavní fotoaparát a 12MP ultraširokoúhlý fotoaparát) Fotky v supervysokém rozlišení (24MP a 48MP) *Hlavní: 48MP, clona f/1,6 *Ultraširokoúhlý: 12MP, clona f/2,4 0,5×, 1×, 2× optický zoom Portréty další generace s ovládáním zaostření a hloubky ostrosti 4K video při 24 fps, 25 fps, 30 fps nebo 60 fps Přední: TrueDepth *12MP fotky/ Clona f/1,9 Baterie: *Vestavěná dobíjecí lithium-iontová baterie *Bezdrátové nabíjení přes MagSafe nebo Qi *Až 26 hodin přehrávání videa *Nabití až na 50 % za 30 minut 20W nebo silnějším adaptérem Rozměry [mm]: 160,9 x 77,8 x 7,8 mm Hmotnost [g]: 201 g Obsah balení: *iPhone s iOS 17 *USB-C nabíjecí kabel (1m) Záruka: 12 měs.Mohlo by Vás zajímat
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.