Apple iPhone SE 3 128GB Starlight

- 12%

ilustrační foto

Apple iPhone SE 3 128GB Starlight
Apple iPhone SE 3 128GB Starlight
Obj. číslo
31216675
OEM
mmxk3cn/a
Výrobce
Apple
Věrnostní body: 688
0 hodnocení
Skladem 20 ks, ve čtvrtek u Vás

15 689 Kč

13 777 Kč

11 386 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 13 808 Kč
Skladem 20 ks, ve čtvrtek u Vás

13 777 Kč

15 689 Kč

11 386 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Apple iPhone SE 3 128GB Starlight

EAN: 194253014126

Výkon a design

Apple iPhone SE 3 nabízí výkon v klasickém designu.

Disponuje výkonným 5G čipem A15 Bionic.

Displej

4,7" Retina HD displej s technologií IPS.

Hustota pixelů 326 PPI, jas až 625 nitů.

Fotoaparát

12Mpx hlavní fotoaparát s clonou f/1.8, LED True Tone bleskem a 5× digitálním zoomem.

7Mpx přední fotoaparát s clonou f/2.2, ideální pro selfie a videohovory.

Procesor

Superrychlý čip Apple A15 Bionic a výkonná čtyřjádrová grafika.

Vyrobený 7 nm technologií, přináší vyšší výkon i úsporu energie.

Operační systém

Verze iOS 15 je připravena maximálně využít potenciál procesoru Apple A15 Bionic.

Lepší zabezpečení a plynulost systému.

Specifikace

  • Úhlopříčka displeje: 4,7"
  • Typ displeje: Retina HD (IPS)
  • Rozlišení displeje: 1334 × 750
  • Výrobce procesoru: Apple
  • Model procesoru: A15 Bionic
  • Počet jader: šestijádrový
  • Interní paměť: 128 GB
  • Operační systém: iOS 15
  • Rozlišení zadního fotoaparátu: 12 Mpx
  • Rozlišení předního fotoaparátu: 7 Mpx
  • Typ akumulátoru: Li-Pol

Parametry

Druh zboží
Operační systém
Rozlišení displeje
Typ
Typ displeje
Certifikace
Bezdrátové technologie
Datové služby
Funkce fotoaparátu
Konfigurace karet
Slot na paměťovou kartu
Tvar výřezu v displeji
Typ hlavní SIM karty
Značka procesoru
Počet objektivů předního fotoaparátu
Počet objektivů zadního fotoaparátu
Typ baterie
Výrobce
*Počet jader procesoru
*Úhlopříčka displeje

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29191 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.