Apple MacBook Air 13/M2/13,6"/2560x1664/8GB/256GB SSD/M2/OS X/Silver/1R
31 681 Kč
26 183 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
MacBook Air 13\", Apple M2 8jádrové CPU, 8jádrové GPU, 8GB, 256GB SSD, SK - stříbrný Nově navržený MacBook Air s nepochopitelně tenkým celohliníkovým tělem a čipem M2 další generace přináší výjimečnou rychlost a úspornost. Je to ultrapřenosný, ultrapraktický notebook, na kterém můžeš pracovat, hrát si nebo tvořit prakticky cokoli – kdekoli. Model: MacBook Air 13\" Operační systém: macOS Procesor: Apple M2 čip, 8jádrové CPU, 8jádrové GPU, 16jádrový Neural Engine Paměť: 8 GB Pevný disk: 256GB Displej: 13,6palcový (úhlopříčně) Liquid Retina displej s LED podsvícením a technologií IPS;1 nativní rozlišení 2560 × 1664 při 224 pixelech na palec s podporou miliardy barev, jasem 500 nitů, širokým barevným rozsahem (P3) a technologií True Tone Grafická karta: Apple M2 Polohovací zařízení: Force Touch trackpad Podsvícená klávesnice: anoJazyk klávesnice: SK Numerická klávesnice: ne Web kamera: 1080p kamera FaceTime HD Čtečka otisku prstů: Touch ID Síť: bez Ethernetu Bezdrátová komunikace: 802.11ax Wi-Fi + Bluetooth 5.0 USB: *2 porty Thunderbolt / USB 4 s podporou pro: Nabíjení / DisplayPort / Thunderbolt 3 (až 40 Gb/s) / USB 4 (až 40 Gb/s) / USB 3.1 Gen 2 (až 10 Gb/s) Další konektory: *Napájecí port MagSafe 3 *3,5mm sluchátkový konektor Čtečka paměťových karet: ne Baterie: vestavěná 52,6Wh lithium-polymerová baterie Napájení: 30W USB-C napájecí adaptér + USB-C / MagSafe 3 kabel Barva: stříbrná Materiál: hliník Rozměry: 304,1 x 215 x 11,3 mm Hmotnost: 1,24 kg
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.