ASUS PROJEKTOR LED A1 1920x1080 PROART 3000lum 120Hz HDMI RS-232 REPRO 10W - RGB - output on PS5 & Xbox Series X/S
37 979 Kč
28 597 Kč
23 634 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
ASUS PROJEKTOR LED A1 1920x1080 PROART 3000lum
První na světě Calman Verified projektor
ASUS ProArt A1 je prvním na světě projektorem ověřeným Calman Verified.
Vynikající barevná přesnost
Tento projektor je továrně předkalibrovaný pro Delta E(?E) < 2 barevný rozdíl.
Široký barevný gamut
Pokrývá 98% sRGB a REC.709 barevných prostorů.
Jasné FHD vizuály
3000-lumenový LED zdroj světla s životností až 30 000 hodin.
Bezdrátové zrcadlení
Seamless streaming s podporou zařízení iOS, Android a Windows 10.
Snadná správa barev
Software ASUS ProArt Preset a ProArt Palette umožňuje rychlý přístup k nastavení a barevným parametrům.
Technické specifikace
- Technologie zobrazení: DLP
- Zdroj světla: LED
- Životnost LED: 30000 hodin
- Rozlišení(native): 1920x1080 (FHD)
- Maximální vstupní rozlišení: 3840x2160
- Jas: 3000 lumenů
- Kontrastní poměr: 800:1
- Barevná saturace(sRGB): 98%
- Zobrazení barev: 1.07 B
Projekční objektiv
- Rozsah hodin: 1.3:1 ~ 1.56:1
- Vzdálenost projekce: 1.15 ~ 5.7 metrů
- Velikost projekce: 40 ~ 200 palců
- Projekční offset: 83% ± 5%
- Poměr zoomu: 1.2x
- Zaostření: Manuální
Audio funkce
Projektor je vybaven reproduktorem o výkonu 10W.
Konektivita
- HDMI: 2x
- VGA: 1x
- USB-A: 2x (Výstup napájení 5V/1.5A, USB WiFi dongle)
- RS232: Ano
- Audio In: Ano
- Audio Out: Ano
Bezdrátová projekce
Projektor podporuje bezdrátovou projekci.
Spotřeba energie
Maximální spotřeba energie je 370W.
Provozní podmínky
Teplota provozu: 0~40°C
Vlhkost provozu: 10~90%
Design
Projektor je černé barvy a je vybaven nastavitelným stojanem a montážními otvory pro montáž na strop.
Rozměry a hmotnost
405 x 99 x 283 mm (bez nohou), hmotnost 5.7 kg
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.