AVACOM baterie pro Asus A42/A52/K52/X52 Li-Ion 11, 1V 5600mAh
1 417 Kč
976 Kč
807 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
AVACOM baterie pro Asus A42/A52/K52/X52 Li-Ion 11, 1V 5600mAh
Produktové specifikace:
- Typ baterie: Li-Ion
- Napětí: 11,1V
- Kapacita: 5600mAh
- Počet článků: 6
- Rozměry: 270 x 49,5 x 20,5mm
- Hmotnost: 336g
- Výrobce článků: Panasonic
Kompatibilita:
Part Numbers:
- A31-B53
- A31-K42
- A31-K52
- A32-B53
- A32-K42
- A32-K52
- A32-N82
- A41-B53
- A41-K52
- A42-B53
- A42-K52
- A42-N82
- K52L681
- P0030899
- 07G016EP1875
- 07G016ER1875
- 07G016EV1875
- 70NXM1B2200Z
- 70-NXM1B2200Z
- 70-NYX1B1100Z
- 70-NYX1B1200Z
- 70-NYX1B3000Z
- 90NXM1B2000Y
- 90-NXM1B2000Y
- 90-NYX1B1000Y
Kompatibilní modely:
ASUS:
- A40
- A40JA
- A40JE
- A40JJP
- A42
- A42D
- A42DE
- A42DQ
- A42E
- A42F
- A42J
- A42JA
- A42JB
- A42JC
- A42JE
- A42JK
- A42JR
- A42JV
- A42N
- A42QR
- A5
- A52
- A52F
- A52J
- A52JB
- A52JC
- A52JE
- A52JK
- A52JR
- A52N
- A62
- B53
- B53F
- B53J
- B53JC
- F85
- F86
- K42
- K42D
- K42DE
- K42DQ
- K42DR
- K42F
- K42J
- K42JA
- K42JB
- K42JC
- K42JE
- K42JK
- K42JR
- K42JV
- K42K
- K42N
- K42S
- K52
- K52D
- K52DE
- K52DR
- K52EQ
- K52F
- K52J
- K52JB
- K52JC
- K52JE
- K52JK
- K52JR
- K52JT
- K52JU
- K52N
- K52Xi
- K62
- K62F
- K62J
- K62JR
- N82E
- N82EI
- N82J
- N82JG
- N82JQ
- N82JV
- Pro5I
- Pro5ij
- Pro5IJC
- Pro5IJK
- Pro50VL
- Pro51
- Pro51B
- Pro51K
- Pro51S
- Pro51sa
- Pro67
- Pro8C
- P42
- P42F
- P42J
- P42JC
- P52
- P52F
- P52J
- P52JC
- P62
- P82
- X42
- X42D
- X42DE
- X42E
- X42F
- X42J
- X42JB
- X42JE
- X42JK
- X42JR
- X42JV
- X5
- X52
- X52D
- X52DE
- X52DR
- X52F
- X52J
- X52JB
- X52JC
- X52JE
- X52JG
- X52JK
- X52JR
- X52N
- X52SA
- X67
- X8
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.