AVACOM baterie pro Lenovo G560, IdeaPad V470 series Li-Ion 10, 8V 4400mAh
964 Kč
856 Kč
707 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
AVACOM baterie pro Lenovo G560, IdeaPad V470 series Li-Ion 10,8V 4400mAh
O produktu
AVACOM, přední výrobce a dodavatel baterií na českém i evropském trhu, přináší širokou škálu baterií a nabíječek pro různá mobilní zařízení.
Tato baterie je rozměrově shodná s původní baterií notebooku. Obsahuje kvalitní články, spolehlivé bezpečnostní prvky a sofistikovanou elektroniku pro řízení nabíjení a vybíjení článků.
Technická specifikace
- Typ článků: Li-Ion
- Napětí: 10,8V
- Kapacita: 4400mAh
- Typ baterie: Šestičlánková baterie
Kompatibilní s modely
Tato baterie je kompatibilní s mnoha modely notebooků Lenovo a IdeaPad. Zde je několik příkladů:
- Lenovo G560
- IdeaPad V470 series
- G560 M278ZUK
- G560 M2792UK
- IdeaPad G460 0677
- IdeaPad G460 20041
- IdeaPad G465
- IdeaPad G470
- IdeaPad G475
- IdeaPad G560 0679
- IdeaPad G570
- IdeaPad G575
- IdeaPad G770
- IdeaPad G780
- IdeaPad V360
- IdeaPad V370
- IdeaPad V470
- IdeaPad V570
- IdeaPad Z370
- IdeaPad Z460
- IdeaPad Z470
- IdeaPad Z560
- IdeaPad Z570
Part Numbers
Baterie je také kompatibilní s těmito part numbers:
- 57Y6454
- 57Y6455
- 121001071
- 121001091
- 121001094
- 121001095
- 121001096
- 121001097
- 121001150
- FRU 121001056
- FRU 121001071
- FRU 121001091
- FRU 121001094
- FRU 121001095B470
- FRU 121001096
- FRU 121001097
- FRU L09C6Y02
- FRU L09L6Y02
- FRU L09M6Y02
- FRU L09N6Y02
- FRU L09S6Y02
- FRU L10C6Y02
- FRU L10M6F21
- FRU L10N6Y02
- FRU L10P6F21
- FRU L10P6Y22
- FRU LO9L6Y02
- FRU LO9S6Y02
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.