BBZ 156HF HEPA FILTR H12 BOSCH
710 Kč
385 Kč
319 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
BBZ 156HF HEPA FILTR H12 BOSCH
Originální HEPA filtr Bosch BBZ156HF je určen pro vysavače BOSCH a Siemens. Tento filtr je ideální pro alergiky, neboť zabraňuje jemným částicím, bakteriím a jiným alergenům vrátit se zpět do místnosti se vzduchem vycházejícím z vysavače.
Čistší vzduch
Vzduch vycházející z vysavače je díky tomuto filtru čistší než vzduch v místnosti. Tento filtr dokáže zachytit i ty nejmenší částečky.
Kompatibilita
- BOSCH: BGL6HYG, BGL6BGL3A330BGL3A332BGL3A400BGL3A414BGL3B330BGL3ECO10BGL3ECO11BGL3POWERAUBGL4A500BGL4ALLGBBGL4Q69BGL4SIF1BGL4SIL1BGL4TOPBGL25MON7BGL25MON8BGL35MON1BGL35MON2BGL35MON10BGL35MON11BGL35MON13BGL35MOV24BGL35MOV25BGL35MOV26BGL35MOV27BGLS4ALLBGLS4PERFBGLS4520BGLS4530BGLS4540BGLS42009BGLS42035BGLS42055BGLS42230BGN2A112GBBGN2A230BGN2A310BGN2180AUBGN22128GB
- SIEMENS: VSZ4G320VSZ4G330VSZ4G331VSZ4GA442VSZ4GDYREVSZ4GK135VSZ4GK432VSZ4GM338VSZ4GMJUBIVSZ4GS338
Rozměry
Maximální rozměry tohoto filtru jsou: délka 120 mm, šíře 95 mm, hloubka 60 mm.
Upozornění
Pozor na možnou záměnu. Tento filtr je vhodný pro vysavače Bosch GL-30 - modely BGL. K vysavačům GL-30 - modely ozn. BSGL (navíc písmeno S v názvu modelu) je třeba použít filtry orignál BBZ153HF nebo neoriginální FR-9580.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.