Boxerská sada pro děti s nastavitelnou výškou ENERO
990 Kč
818 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Představujeme skvělou boxerskou sestavu Enero s výškovým nastavením v rozmezí 80-102 cm - je to nejen skvělá zábava, ale i trénink, který rozvíjí dovednosti každého dítěte.
Cvičení s touto sestavou rozvíjí motorickou koordinaci, obratnost a reflexy. Dítě bezpečně uvolňuje emoce a zároveň zlepšuje výkonnost těla. Hruška je speciálně profilovaná a má tvar profesionální boxerské hrušky.
Pevná základna, která je zároveň zátěží se udrží na místě i při silných nárazech. Díky nastavitelné výšce můžeme sadu přizpůsobit výšce dítěte.
Parametry
• V setu: hruška, boxerské rukavice, stojan
• Výškové nastavení od 80 do 102 cm
• Ocelová konstrukce s pružinou
• Základna 35 x15 cm
• Boxerské rukavice v univerzální velikosti (vhodné pro dětskou ruku)
• Rukavice se zapínáním na suchý zip, lépe padnoucí do ruky (23 cm, šířka 10 cm, délka palce 6 cm)
• Snadná montáž
• Sada balena v estetickém balení, ideální jako dárek
• Sada je vhodná pro chlapce i dívky
• Čistá hmotnost: 1,01 kg
• Hrubá hmotnost: 1,15 kg
• Rozměry balení: 35x43x9cm
Boxerské rukavice
Rukavice jsou univerzální velikosti a padnou na dětské ruce. Jsou vhodné pro 3 až 7 let. Zapínání na suchý zip umožňuje přesněji přizpůsobit rukavice věku dítěte. Rukavice mají silnou výplň, která chrání ručičky dítěte.
Pružinová boxerská hruška
Díky kvalitní pružině hruška po nárazu vyskočí zpět a po chvíli se vrátí do svislé polohy. Hruška má speciální tvar, který usnadňuje zásah, stejný tvar mají i profesionální boxerské hrušky. Hruška se naklání do všech stran a přidává zábavu.
Nastavení výšky
Díky speciálnímu nastavení lze výšku hrušky nastavit od 80-102 centimetrů. Sada sedí jak 3letému, tak 7letému dítěti.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.