Brodit držák do auta na Samsung Galaxy Tab Active 2 / 3 v orig. pouzdře s nabíjením z CL
1 791 Kč
1 680 Kč
1 389 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Držák pro tablet Samsung Galaxy Tab Active 2 má vestavěné nabíjení z cigaretového zapalovače (CL 12/24V) a je určen pro tablet v originálním pouzdru. Držák je velmi pevný, tablet se v něm neklepe a nevibruje. Držák má kloub, díky kterému může být tablet kdykoliv jednoduše natočen na šířku nebo na výšku nebo naklopen. Držák se upevňuje na Brodit ProClip. Určeno pro modely: * Samsung Galaxy Tab Active 2. SM-T390 * Samsung Galaxy Tab Active 2. SM-T395 Vlastnosti držáku: - S nabíjením z cigaretového zapalovače (CL 12/24V) - Na míru Držák je vyroben přesně na míru tabletu, který se do něj vkládá v originálním pouzdru. -Přístup bez omezení Držák je navržen tak, aby neblokoval žádná tlačítka ani konektory Přednosti: -Komfort Tablet se v držáku neklepe a nevibruje -Bezpečnost Drží v něm bezpečně, ani při nehodě se nemůže uvolnit a zranit posádku -Kloub Držák má kloub, tablet můžete kdykoliv natočit na výšku nebo na šířku nebo naklopit o 22° -Jednoduchost Montáž na ProClip je jednoduchá a zvládne ji i naprostý laik za pár minut Materiál: - Vysoce kvalitní ABS plast Upozornění: -Jedná se o dvojdílné řešení. K tomuto držáku budete ještě potřebovat ProClip do palubní desky pro váš konkrétní model vozu. Možnosti instalace držáku Brodit do auta, dodávky, autobusu, nákladního auta atd.: Instalace na klip Brodit ProClip: Klipy Brodit ProClip jsou chytře navržené klipy z pevné umělé hmoty, které jsou konstruovány tak, aby spolehlivě a velmi pevně držely v konstrukční spáře mezi plasty palubní desky. Klip je vždy navržen pro konkrétní model vozu tak, aby šel zasunout (zacvaknout) jednoduše, bez poškození palubky a na bezpečné místo a současně tak, aby nebránil řidiči ve výhledu přes přední sklo. Na klip pak jednoduše přišroubujete držák Brodit. Vše co k tomu budete potřebovat kromě šroubováku je již součástí balení držáku. Instalace na univerzální rameno s přísavkou: Jedná se o pevná nebo pružná (tzv. husí krk) ramena pro držáky mobilních telefonů a dalších zařízení do aut většinou s přísavkou (podtlakový systém) na přední sklo automobilu. Jejich výhody jsou univerzálnost, cena a běžná dostupnost skladem. Dodáváme je v různých délkách a provedeních. Pro použití s držákem Brodit je potřeba adaptér SH šroubovací (spojení pomocí šroubků) nebo SH samolepící (spojení pomocí přiložené oboustranné samolepicí pásky s vysokou lepivostí).Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.