Creative Outlier Pro/ANC/BT/Bezdrát/Okrová
1 556 Kč
1 449 Kč
1 197 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Creative Outlier Pro True Wireless sluchátka do uší odolná proti potu s hybridním aktivním potlačením okolního hluku (ANC) Vychutnejte si lepší audio s účinným potlačením šumu - sluchátka Outlier Pro nyní přicházejí s hybridní technologií aktivní potlačení šumu (ANC). Odbourejte nežádoucí šum a ponořte se do čistého zvuku linoucího se z grafenových měničů. S baterií si nemusíte lámat hlavu - její výdrž se u těchto nástavců do uší s režimem potlačení šumu posunula až na celkových 60 hodin. Kromě celkem šesti mikrofonů pro čistší hovory a přizpůsobitelného dotykového ovládání nabízí sluchátka Creative Outlier Pro také voděodolnost s certifikací IPX5 a možnost připojení přes Bluetooth 5.2. Sluchátka Creative Outlier Pro jsou vybaveny třemi mikrofony na každém nástavci do uší, které společně zaručují hlasitý a čistý zvuk při hlasových hovorech. Mikrofony detekují zvuky prostředí a zaměřují se na zachycování jen vašeho hlasu, přičemž potlačují ruchy na pozadí a hluk v okolí. Lepší snímání hlasu taky znamená, že nebudete muset opakovat příkazy pro Siri a Asistenta Google. Stačí jen aktivovat preferovaného asistenta třemi lehkými dotyky levého nástavce do uší a můžete začít vydávat rozkazy. * oceňovaná sluchátková holografie s technologií Super X-Fi® * bezdrátové nabíjení s technologií Qi Specifikace Měnič: 10mm Kmitočtový rozsah: 20–20000Hz Zvukový kodek: AAC, SBC Mikrofon: ano (frekvenční rozsah: 100–10000Hz, citlivost: -38 dBV/Pa) Baterie: * 2x dobíjecí Li-Ion polymerová baterie 85mAh (sluchátka) * 1x dobíjecí lithium-polymerová baterie 900mAh (pouzdro) Doba nabíjení: 2 až 3 hodiny Výdrž na baterie: * až 10 hodin (zapnutá funkce ANC) * až 15 hodin (ANC vypnuto) Rozhraní: Bluetooth 5.2 Komunikační dosah: až 10m Nabíjecí rozhraní: USB-C Délka kabelu: 30cm Stupeň krytí: IPX5 Barva: kovově tmavě okrová (Metallic Umber) Hmotnost: * sluchátka: 7g * nabíjecí pouzdro: 73g Obsah balení: * 1x Creative Outlier Pro * 1x nabíjecí pouzdro USB-C * 1x nabíjecí kabel USB-C * pár silikonových koncovek o velikostech S, M a L * 1x stručná úvodní příručka * 1x leták s informacemi o shodě * 1x leták s informacemi o záruce Záruka: 2 rokyParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.