Dell Baterie 4-cell 68W/HR LI-ON pro Latitude 5491,5591,5280,5290,5480,5490,5495,5580,5590
2 444 Kč
2 275 Kč
1 880 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Vlastnosti - Kapacita 68 Wh - Spolehlivé napájení pro potřebný výkon Alternativní PN GD1JP, DV9NT, KCM82, MT31P, GJKNX, FPT1C, 5GJVW, C7J70, 5YHR4 Před případným objednáním zkontrolujte správnou kapacitu a velikost baterie s původním článkem. Nekompatibilita není důvodem k možnosti vrácení baterie. Kompatibilita * Latitude 5491 * Latitude 5591 * Latitude 5280 * Latitude 5290 * Latitude 5480 * Latitude 5490 * Latitude 5495 * Latitude 5580 * Latitude 5590 * Precision 3520 * Precision 3530 Stále cestujete? Už si nemusíte dělat starosti s omezenou výdrží baterií! Svůj notebook můžete napájet touto 4-článkovou lithium-iontovou baterií Dell™. Díky kapacitě až 68 Wh vám baterie umožní bezproblémovou práci na služebních cestách i na dovolené. Tato baterie vám poskytne nepřetržité a spolehlivé napájení, které potřebujete pro co nejlepší využívání notebooku. Lithium-iontové baterie vydrží déle než běžné baterie a nevyžadují tak častou výměnu. Tento produkt byl testován a ověřen v laboratořích Dell. Pokud jej použijete v notebooku Dell, vztahuje se na něj technická podpora společnosti Dell. Kvalita - Certifikované součásti Dell podstupují přísné zkoušky kvalifikovanými techniky, aby byla zajištěna jejich kompatibilita a spolehlivost v počítačích Dell - Neustálý proces kvalifikace zajišťuje testování a certifikaci nejnovějších technologických prvků v počítačích Dell - Certifikace Dell znamená, že se nemusíte obávat o platnost záruky na hardware počítače Technická podpora - Na jakékoli dotazy k upgradu certifikovaných součástí Dell vám odpovědí zkušení pracovníci naší technické podpory - Společnost Dell nepodporuje součásti zakoupené z jiných zdrojůParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.