DELL OptiPlex 7010 Plus MT/i5-13500/16GB/512GB SSD/DVD-RW/W11P/3Y Prosupport NBD
21 990 Kč
21 418 Kč
17 701 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
DELL Optiplex 7010 Plus MT OptiPlex Tower Plus with 260W Bronze Power Supply, WW, TPM 13th Gen Intel® Core™ i5-13500 (6+8 Cores/24MB/20T/2.5GHz to 4.8GHz/65W) 16 GB, 2 x 8 GB, DDR5 512 GB, M.2 2230, PCIe NVMe, SSD, Class 35 Integrovaná Intel GPU 8x DVD+/-RW 9.5mm ODD Bez WiFi Klávesnice CZ/SK KB216 Myš MS116 Zdroj: 260W Windows 11 Pro English, Czech, Hungarian, Polish, Slovak Microsoft Office Trial Barva: Černá Záruka: 3 roky Prosupport onsite Porty a sloty 1. Vypínač 2. Kontrolka aktivity pevného disku 3. Čtečka paměťových karet SD (volitelné příslušenství) 4. Univerzální zvukový konektor typu jack 5. Port USB 2.0 6. Port USB 2.0 s funkcí PowerShare 7. Port USB 3.2 2. generace 8. Port USB 3.2 2. generace x2 Type-C 9. Optická jednotka (volitelné příslušenství) 10. Přepínací port pro linkový zvukový vstup a výstup 11. Sériový port / port PS2 (volitelné příslušenství) 12. 3× DisplayPort 1.4a (každý až 4 096 × 2 304, 60 Hz) 13. Videoport (volitelné příslušenství) • HDMI 2.1, až 4 096 × 2 160, 60 Hz • DisplayPort 1.4a, až 5 120 × 3 200, 60 Hz • VGA, až 1 920 × 1 200, 60 Hz • USB Type-C s rozhraním DisplayPort v alternativním režimu, až 5 120 × 3 200, 60 Hz 14. Port USB 3.2 2. generace 15. Port USB 3.1 1. generace 16. Port USB 3.1 1. generace 17. Port USB 3.1 1. generace 18. Port USB 2.0 s funkcí Smart Power-On 19. Port USB 2.0 s funkcí Smart Power-On 20. Ethernet RJ-45 21. Čtyři sloty pro rozšiřující karty 22. Konektor napájecího kabelu 23. Kontrolka diagnostiky napájecího zdroje 24. Uvolňovací západka 25. Kroužek na visací zámek 26. Slot bezpečnostního kabelu Rozměry a hmotnost 1. Šířka: 169 mm (6,65 palce) 2. Hloubka: 300,8 mm (11,84 palce) 3. Výška: 367,00 mm (14,45 palce) Hmotnost (min.): 5,93 kg (13,07 lb) Hmotnost (max.): 9,63 kg (21,24 lb)Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.