EVOLVEO bezdrátová sluchátka SupremeSound 8EQ, Bluetooth, reproduktor a ekvalizér 2v1, růžová
990 Kč
649 Kč
536 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
EVOLVEO SupremeSound 8EQ: Bezdrátová Sluchátka a Reproduktor 2v1
Sluchátka, která mění hru. EVOLVEO SupremeSound 8EQ přináší dokonalou kombinaci bezdrátových sluchátek a stereo reproduktorů.
Poslech Hudby na Nové Úrovni
Poskytují vám dokonalý zvuk - čisté vokály, hluboké basy a precizní kytary. Díky vestavěnému ekvalizéru s třemi režimy: Normální, Bass boost a Clear voice, je poslech hudby v té nejlepší kvalitě.
Snadné Ovládání a Pohodlné Nošení
Ovládání je snadné díky tlačítkům umístěným přímo na mušli. Design sluchátek je navržen pro maximální pohodlí a izolaci od okolního prostředí.
Bezdrátové Připojení a Hands-Free
Technologie Bluetooth 5.0 a NFC umožňují bezdrátový poslech hudby. Sluchátka také umožňují hands-free volání.
FM Rádio a Slot pro MicroSD Kartu
Sluchátka obsahují vestavěné FM rádio a slot pro MicroSD kartu pro poslech vašich oblíbených skladeb.
Vysoká Kapacita Baterie
Baterie s kapacitou 600 mAh vydrží hrát na jedno nabití až 30 hodin v režimu sluchátek a až 8 hodin v režimu reproduktorů.
Technická Specifikace
- Doba nabíjení: 2.5 hodiny
- Bluetooth profily: HFP/HSP.A2DP/AVPCP
- Velikost reproduktoru: 40 mm
- Frekvence: 20 Hz - 20 kHz
- Možnosti propojení: Bluetooth, NFC, FM rádio, MicroSD karta, 3.5 mm sluchátkový výstup
- Výkon: 2 x 3W
Obsah Balení
- EVOLVEO Bluetooth stereo sluchátka
- Nabíjecí kabel USB-C
- 3.5 mm zvukový kabel (jack/jack)
- Uživatelský manuál
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.