EZVIZ HP7 domácí interkom
7 627 Kč
7 030 Kč
5 810 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Chytrý domácí videotelefon HP7 (CS-HP7-R100-1W2TFC) Připojte se pro bezpečnější a chytřejší přístup do domácnosti * pohodlná komunikace a spolehlivé zabezpečení * kombinace venkovního videozvonku s velkým vnitřním monitorem Venkovní zvonek: Obrazový snímač: 1/2,7\" Progressive Scan CMOS (podporuje nízkou citlivost na světlo) Objektiv: 2,0 mm @ F2,2, pozorovací úhel: 162° (úhlopříčně) Denní a noční režim: IR-cut filtr s automatickým přepínáním, 850 nm infračervené světlo × 2 (max. 6m) DNR: 2D / 3D DNR Rozlišení: 2048 × 1296, 2K Komprese videa: H.265 / H.264 Snímková frekvence: Max: 15 snímků za sekundu; Samoadaptivní během síťového přenosu Inteligentní alarm: Inteligentní detekce lidského pohybu, Nepřetržitá detekce Síť wifi: EEE802.11b, 802.11g, 802.11n, 802.11ac Frekvenční rozsah: 2.4G: 2.4 GHz ~ 2.4835 GHz; 5G: 5.15 GHz ~ 5.25 GHz Šířka pásma kanálu: Podporuje 20 MHz Displej: Velikost displeje: 7\" dotyková obrazovka Rozlišení: 1024 × 600 Rozhraní Vestavěný vysoce výkonný reproduktor, Vestavěný vysoce citlivý mikrofon (venkovní zvonek i vnitřní displej) Podporuje microSD kartu až do 512 GB; Podporuje úložiště EZVIZ Cloud (vnitřní displej) Obecně až 20 vyzváněcích melodií Živé zobrazení, přehrávání, obousměrný hovor, videohovor Napájení: DC 24V / 1,5A Spotřeba energie: 8W, max. 24W Rozměry: 180 × 111 × 15 mm Hmotnost: 855 g Záruka: 2 roky Stránky výrobce: https://www.ezviz.com/product/HP7/46757Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.