Fractal Design Celsius S36 vodní chlazení
3 061 Kč
2 849 Kč
2 355 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Vodní chlazení Fractal Design Celsius S36 představuje skvělou volbu pro chlazení výkonných procesorů AMD nebo Intel. Jednoduchou instalaci zvládnete během chvilky. Díky vylepšené ploše pro procesor dochází k účinnějšímu odvodu tepla než kdykoliv dříve. Čerpadlo a spojovací hadice jsou dimenzovány s ohledem na vysoký tlak chladicí kapaliny a dlouhou životnost. Set vodního chlazení podporuje montáž na všechny běžné základní desky a procesorové sockety, ať už se jedná o platformy Intelu nebo AMD. *Špičkové vodní chlazení za rozumnou cenu *Vhodné pro většinu socketů AMD a Intel *Fantastický chladící výkon *Dlouhá životnost komponent *Skryté vedení kabelů pro dlouhou životnost *Tři 120mm PWM ventilátory *Naprosto tichý chod Výkonná vodní pumpa s keramickým ložiskem je opatřena měděnou kontaktní plochou pro dokonalý odvod tepla z procesoru. Chladicí kapalina tak může protékat naprosto optimálně a vy tak získáte maximální výkon chlazení. Inteligentní kontrola rychlosti umožňuje využívat 2 módy. U automatického se rychlost větráků a čerpadla řídí samostatně dle teploty a v režimu PWM si uživatel nastaví vše dle vlastního uvážení. 403mm radiátor je osazen dvěma 120mm ventilátory Fractal Design Dynamic X2 GP-12 PWM s rychlostí až 2 000 otáček za minutu. Technické parametry *Chlazení: vodou *Maximální rychlost: 2 000 ot/min *Maximální hlučnost: 32,2 dB *Průtok vzduchu: 87,6 CFM (148,84 m3/h) *Regulace otáček: automatická regulace otáček, manuální regulace otáček Socket *AMD Socket: AM2, AM2+, AM3, AM3+, AM4, AM5, FM1, FM2, FM2+ *Intel Socket: 1150, 1151, 1155, 1156, 1366, 2011, 2011-3, 2066 Rozměry *Šířka 403 mm (28,4 cm) *Výška 123 mm (12,2 cm) *Hloubka 30 mm (3,1 cm) Obsah balení *Fractal Design Celsius S36 *3× ventilátor Dynamic X2 GP-12 PWM *Uživatelská příručka *Montážní materiál Více informací na stránkách výrobce: http://www.fractal-design.com/home/product/water-cooling/celsius-s36Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.