HP myš 710 tichá nabíjecí bezdrátová
1 599 Kč
1 554 Kč
1 284 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Pusťte se do práce kdekoli, kdykoli a na jakémkoli povrchu, dokonce i na skle. Až 90denní výdrž baterie 2 a nabíjecí baterie USB-C® vám zajistí dostatek výkonu bez přestávky po celé dny, týdny i měsíce. Pokud sháníte myš, která vám usnadní život, tento klikací pomocník odvede stejně dobrou práci jako vy. Díky kompatibilitě s více operačními systémy se můžete rychle spárovat téměř s jakýmkoli zařízením. Přepínejte rychle až mezi 3 uloženými zařízeními. Využívejte efektivní připojení s nízkou latencí přes 2,4GHz klíč nebo Bluetooth® 5.3. Bezproblémové připojení – kdekoli, kdykoli, na jakémkoli zařízení. HP Accessory Center vám umožní přizpůsobit si 6 programovatelných tlačítek podle svých představ a pracovního stylu. Maximalizujte produktivitu pomocí zkratek pro jednotlivé aplikace, vyladění citlivosti, kalibrace mimořádně rychlého posouvání a dalších funkcí. Hardwarová kompatibilita: Kompatibilní s počítači vybavenými portem USB Type-A Barva: Černá Životnost baterie: Až 3 měsíce Typ baterie: Nabíjecí Li-ion Rozlišení: Až 3 000 dpi Tlačítka: 7 Kompatibilní operační systémy: Windows 11; Windows 10; Chrome OS™; mac OS 10.13 nebo novější Certifikace a normy: CE; CB; FCC; SDPPI; NTC; IMDA; BSMI; NCC; SRRC; SIRIM; TRA; EAC; TRC; ICASA; UKCA; ICES; KCC; VCCI; CNC; ANATEL; CONATEL; NOM; NBTC; CITRA; ETL; Recyklační značka PAP; OEEZ; GreenDot; C-Tick; MCMC; Výstraha UUF; ETA; Triman Specifikace dopadu na udržitelnost: 60% podíl recyklovaných plastů od spotřebitelů; Obal je recyklovatelný Minimální rozměry (Š x H x V): 10,21 x 5,71 x 36,2 mm Rozměry balení (Š x H x V): 105 x 150 x 55,8 mm Hmotnost: 84 g Hmotnost balení: 260 g Obsah balení: Bezdrátová myš; USB klíč; Nabíjecí kabel USB Type-C®; Úvodní příručka; Záruční list Záruka: 2letá omezená zárukaParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.