HP Programovatelná bezdrátová klávesnice HP 450 CZ
999 Kč
935 Kč
773 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Klávesnice bez kompromisů Bezdrátová klávesnice nyní splňuje vše, co jste si přáli – pohodlí, produktivitu, spolehlivost a styl. Přizpůsobte si funkce více než 20 kláves a pracujte rychleji a chytřeji. Obsahuje materiály z udržitelných zdrojů a snadno se čistí. Elegantní, stylová a pohodlná Malé úpravy mají na přesnost psaní velký vliv. Tato elegantní a stylová klávesnice disponuje nožičkami nastavitelnými až o 6 stupňů a tvarovanými klávesami, které usnadňují vyhledání správné klávesy. S 2,0mm zdvihem kláves si navíc můžete užívat celodenní pohodlí. Optimalizace pomocí přizpůsobení HP Accessory Center umožňuje přizpůsobení klávesnice a optimalizaci pracovního stylu. Naprogramujte více než 20 klávesových zkratek, které vám pomohou omezit stisky kláves a pracovat chytřeji v nejpoužívanějších aplikacích. Dlouhá výdrž baterie Časté výměny baterií jsou velmi otravné. Navíc mají negativní vliv na produktivitu, což je nežádoucí. Tento problém řeší baterie s výdrží více než 20 měsíců. Funkce udržitelného designu Zodpovědně navržená klávesnice pomáhá snižovat množství skládkového odpadu díky použití recyklovaných materiálů od spotřebitelů, které tvoří více než 60 % plastů v klávesnici . To vše je součástí iniciativy HP podporovat čistší vzduch i vodní cesty a bojovat za lepší budoucnost. Snadno se čistí Vydrží 1 000 utření pomocí dezinfekčních ubrousků. Kompatibilita: Kompatibilní s počítači vybavenými portem USB-A. Primární barva produktu: Černá Kompatibilní operační systémy: Windows 11, Windows 10 Obsah balení: Klávesnice; Hardwarový klíč; Úvodní příručka; Záruční list Země původu: Vyrobeno v Číně Rozměry (D x Š x V): 428,22 x 115,47 x 18,06 mm Rozměry balení (D x Š x V): 29 x 156 x 459 mm Hmotnost: 0,43 kg Hmotnost balení: 0,598 kg Množství hlavní krabice: 12 Rozměry hlavní krabice (D x Š x V): 188 x 368 x 479 mm Hmotnost hlavní krabice: 6,85 kg Hmotnost palety: 522,58 kg Produkty na paletě: 60Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.