Huawei Watch 4 Pro/Titan/Elegant Band/Brown
13 152 Kč
10 870 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Hodinky disponují podporou eSIM a to konkrétně řešením One Number (více zařízení - jedno telefonní číslo) a také Standalone (dvě zařízení - dvě čísla). Displej těchto nových hodinek je až o 6,5% větší v poměru k tělu a tloušťka je až o 10,3% menší než u řady Watch 3. Ovládání je usnadněno vylepšenou otočnou korunkou. Nové unikátní ciferníky a možnosti widgetů pro lepší přehlednost jsou Vám také k dispozici, stejně jako Quick bar pro rychlý přístup k nejpoužívanějším funkcím. Nový \"Assistant·TODAY:\" Vás upozorní na vše důležité a díky chytrému párování lze snadno přepínat mezi zařízeními, která jsou zrovna k hodinkám připojena. Vzdálená spoušť fotoaparátu je další zajímavou funkcí, stejně jako podpora Petal Map, které umožňují kolaboraci s telefonem nebo nezávislou navigaci pouze z hodinek. Kromě toho, HUAWEI Watch 4 Pro nabízejí mnoho funkcí pro měření zdraví, jako je podpora EKG, kontrola dechu, SpO2 a dalších. Podpora nového Minutového sedmibodového zdravotního přehledu Vás do minuty informuje o Vašem zdravotním stavu na základě kombinace změřených hodnot. S více než 100 cvičebními režimy a novým designem kroužků aktivity jsou tyto hodinky perfektní volbou pro každého, kdo se snaží zlepšit své zdraví a kondici, ale zároveň potřebuje být vždy na příjmu. *Safírové sklo *eSIM *Přehled zdraví *Respiratory Check *EKG Zdravotní trendy *Navigace Materiál těla: Z leteckého titanu Materiál řemínku: Kůže Voděodolnost: 5 ATM - 50 m Displej: 1,5\" LTPO AMOLED displej Dotyková obrazovka: Ano Baterie: *Použití ve stand. režimu: 4,5 dne *Režim Ultra-long Battery Life: až 21 dní *Hodinky lze plně nabít za pouhých 90 minut Kompatibilní: s iOS a AndroidParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.