Intel NUC 10i3FNK - Barebone i3/Bluetooth 5.0/UHD Graphics/ bez audio
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Súprava Intel NUC 10 Performance - NUC10i3FNK
TECHNICKÉ ŠPECIFIKÁCIE
Základné informácie | |
Kolekcia produktov | Súprava Intel NUC s procesormi Intel Core™ 10. generácie |
Kód Názov | Produkty predtým Frost Canyon |
Stav | Spustené |
Dátum spustenia | Q4'19 |
Podporované operačné systémy | Windows 10, 64-bit* |
Číslo dosky | NUC10i3FNB |
Formát dosky | UCFF (4" x 4") |
Zásuvka | Spájkované BGA |
Formát interného disku | M.2 SSDS |
# podporovaných interných diskov | 1 |
Litografia | 14 nm |
TDP | 25 W |
Podporované vstupné napätie DC | 19 VDC |
Vrátane procesora | Procesor Intel Core™ i3-10110U (4M Cache, až 4.10 GHz) |
Oprávnenosť platformy Intel vPro™‡ | No |
# jadier | 2 |
# vlákien | 4 |
Základná frekvencia procesora | 2.10 GHz |
Maximálna frekvencia turba | 4.10 GHz |
Záručná doba | 3 roky |
Doplňujúce informácie | |
Dostupné vstavané možnosti | No |
Datasheet | Zobraziť teraz |
Popis | Ďalšie funkcie: Obsahuje štvoricu mikrofónov s ďalekým poľom |
Pamäť a úložisko | |
Maximálna veľkosť pamäte (závisí od typu pamäte) | 64 GB |
Typy pamäte | DDR4-2666 1.2V SO-DIMM |
Maximálny počet pamäťových kanálov | 2 |
Maximálna šírka pásma pamäte | 42.6 GB/s |
Maximálny počet DIMM | 2 |
Podporovaná pamäť ECC ‡ | No |
Procesor Grafika | |
Procesor Grafika ‡ | Grafika Intel UHD |
Integrovaná grafika ‡ | Áno |
Grafický výstup | HDMI 2.0a; USB-C (DP1.2) |
# podporovaných displejov ‡ | 3 |
Možnosti rozšírenia | |
Revízia PCI Express | Gen3 |
Konfigurácie PCI Express‡ | M.2 sloty s linkami PCIe X4 |
Vymeniteľný slot na pamäťovú kartu | SDXC s podporou UHS-II |
M.2 Slot na kartu (ukladanie) | 22x42/80 |
Špecifikácie I/O | |
# portov USB | 7 |
Konfigurácia USB | 2x predné (Type-A, Type-C) a 3x zadné USB 3.1 Gen2 (2x Type-A, Type-C); 2x USB 2.0 prostredníctvom interných hlavičiek |
Revízia USB | 2.0, 3.1 Gen2 |
USB 2.0 Konfigurácia (externá + interná) | 0 + 2 |
USB 3.0 Konfigurácia (externá + interná) | 2B 2F + 0 |
Celkový počet portov SATA | 2 |
Maximálny počet SATA 6.0 Gbps Porty | 2 |
Zvuk (zadný kanál + predný kanál) | 7.1 digitálny (HDMI mDP); mikrofón L+R (F) |
Integrovaná sieť LAN | Pripojenie Intel Ethernet I219-V |
Integrované bezdrôtové pripojenie‡ | Intel Wi-Fi 6 AX201 |
Integrované rozhranie Bluetooth | Áno |
Spotrebiteľský infračervený snímač Rx | Áno |
Ďalšie záhlavia | CEC, 2x USB2.0, FRONT_PANEL |
# portov Thunderbolt™ 3 | 1 |
Špecifikácie balenia | |
Rozmery podvozku | 117 x 112 x 38 mm |
Pokročilé technológie | |
Podporovaná pamäť Intel Optane™ ‡ | Áno |
Technológia Intel Virtualization Technology for Directed I/O (VT-d) ‡ | Áno |
Oprávnenosť platformy Intel vPro™‡ | No |
TPM | No |
Technológia Intel HD Audio | Áno |
Technológia rýchleho ukladania Intel | Áno |
Virtualizačná technológia Intel (VT-x) ‡ | Áno |
Technológia Intel Platform Trust Technology (Intel PTT) | Áno |
Bezpečnosť a spoľahlivosť | |
Nové inštrukcie Intel AES | Áno |
.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.