KINGSTON 16GB 3600MHz DDR4 CL16 DIMM (Kit of 2) FURY Renegade RGB
3 672 Kč
1 560 Kč
1 289 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Ultrarychlá paměť [Kingston FURY™ Renegade DDR4 RGB*] představuje dokonalý upgrade pro hráče, který od svého systému s procesorem AMD nebo Intel očekává špičkový výkon a brilantní RGB styl. Dynamické efekty RGB podsvícení Kingston FURY využívají patentovanou technologii Infrared Sync Technology™ a zajišťují plynulé a synchronizované světelné efekty. Nažhav snímkovací frekvenci, vylepši vysílání a díky rychlostem až 4600 MHz*** s nízkými latencemi CL15–CL19 bude sestřihávání klipů brnkačka. Agresivní a stylový chladič v černé barvě a odpovídající černá deska plošných spojů ti umožní vyhnout se horku a zatopit tvým nepřátelům. Paměť je k dispozici v jednotlivých modulech s kapacitou 8–32 GB a v sadách po dvou, čtyřech a osmi s kapacitou 16–256 GB. Renegade DDR4 RGB má certifikát Intel XMP s profily, které jsou optimalizovány pro nejnovější čipové sady od Intelu – stačí si vybrat ručně vyladěný profil v BIOSu a jsi připraven. Spolehlivé paměti Renegade DDR4 jsou 100% prozkoušeny ve výrobním závodě, dodávají se s doživotní zárukou a více než 30 roky zkušeností a nabízejí mimořádný výkon, neuvěřitelný vzhled a maximální jistotu. "Ohromující RGB styl* Patentovaná technologie Kingston FURY Infrared Sync Technology™ Divoký chladič z hliníku doplňuje elegantní RGB efekty Vysoké rychlosti a nízká latence pamětí DDR4 Profily s certifikáty Intel XMP optimalizované pro nejnovější čipové sady Intel Kompatibilní s procesorem AMD Ryzen" Frekvence* 3000MHz, 3200MHz, 3600MHz, 4000MHz, 4266MHz, 4600MHz Latence "CL15, CL16, CL17, CL18, CL19 " Napětí 1.35V, 1.4V, 1.5V Provozní teplota 0°C to 70°CParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.