LED stolní lampa s nabíječkou Qi, černá
689 Kč
569 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Skvěle zpracovaná LED stolní lampa s dotykovým panelem a Qi indukční nabíječkou! Vybaveno funkcí dotykového nastavení jasu a 4krokovým nastavením barvy světla! Díky použití LED diod je extrémně energeticky úsporná a mnohem odolnější než tradiční svítidla. Má základnu s dotykovým ovládacím panelem! Velmi praktický doplněk na každý pracovní stůl. Další 5V 2,5A USB port umožňuje nabíjení mobilních zařízení!
Vlastnosti produktu:
- Zcela nový, vysoce kvalitní výrobek.
- Elegantní, moderní vzhled - dokonale zapadne do vzhledu každého moderního bytu.
- Nastavitelné rameno umožňuje nastavit úhel světelného paprsku podle vašich potřeb.
- Lampa na dlouhém rameni pro použití doma i v kanceláři.
- Použité LED diody poskytují jasné světlo s různými teplotami barev.
- Spotřebovává 1/4 proudu běžné žárovky (úspora cca 80 %) a nevyzařuje UV paprsky.
- Pohodlný ovládací panel s dotykovou obrazovkou.
- Možnost bezdrátového nabíjení Qi
- Vestavěný, další 5V 2,5A USB port
Specifikace:
- Materiál: plast (ABS + PC)
- Napájení: USB 5V kabel
- Extra USB port pro nabíjení telefonu
- Vstupní napětí: 5V / 2,5A
- Výkon: 5W
- Světelný zdroj: 28x LED
- Životnost LED: až 50 000 h
- Maximální jas: 600 luxů
- Nastavení jasu
- Centrální svítivost: 800 luxů
- Pohodlný ovládací panel s dotykovou obrazovkou
- Barva světla (4): 2800, 3400, 4500, 5600 K
- Bezdrátové nabíjení: 5W / 7,5W / 10W - 1A
- Rozsah nabíjení Qi: až 8 mm
- Rozměry základny: 12 cm x 18 cm
- Rozměry: LED panel: 5 cm x 25,2 cm
- Celková výška: 40 cm
- Připojení: USB kabel součástí balení
- Černá barva
- Hmotnost: 650 g
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.