Lenovo CONS Bezdrátová myš GO USB-C (šedá)
999 Kč
965 Kč
798 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Lenovo CONS Bezdrátová myš GO USB-C Bezdrátová myš Lenovo Go USB-C je navržená pro vynikající přenosnost a pohodlí tak, aby doplňovala životní styl uživatelů ultrabooků. Její modrý optický senzor funguje na většině povrchů. Ultra dlouhá výdrž baterie a programovatelné tlačítko nástrojů zajišťují, že je schopna provádět jakýkoli úkol a připravena k okamžitému použití. Barva: Šedá Výdrž baterie: až 3 měsíce (může se lišit v závislosti na použití) Typ připojení: 2.4G bezdrátový přijímač; Podporuje Lenovo univerzální párovací přijímač; Typ/délka kabelu: USB-A na USB-C nabíjecí kabel 0,5 m Hmotnost: Myš - 71 g; přijímač - 1,5 g Speciální designové funkce: Programovatelné “Tlačítko nástrojů” na straně; Výchozí funkce optimalizované pro Teams hovory. Tlačítka myši: 5 Životnost tlačítek: až 3 mil kliknutí Rozlišení: až 2400 DPI; Nastavitelné 3 úrovně skrz software Senzor myši: Modrý optický senzor Hardwarové požadavky: Systém podporující USB-C port Požadavky napájení: dobíjecí 4.2V lithium-iontová baterie Rolování: kolečko (nahoru/dolů) Speciální Software/Ovladač: Lenovo Go Central (https://support.lenovo.com/docs/LenovoGo) OS požadavky: Windows 10 Hmotnost balení: 230 g Rozměry: 101 mm x 59 mm x 34 mm Speciální/přidané funkce: Programmable buttons via Lenovo Go Central software; 6 programmable combo clicks with Utility buttons for Mouse Mode; 6 programmable combo clicks with Utility buttons for Call Mode; Čas nabíjení: 1,5 - 2 h do plného nabití; 15 min nabíjení může vydržet až 1 týden používání (může se lišit v závislosti na použití) Součást balení: Bezdrátová myš GO USB-C; Lenovo USB-C univerzální párovací zařízení; USB-A na USB-C nabíjecí kabel; Produktový a záruční dokument. Obrázek má pouze informativní charakter a nemusí nutně zobrazovat avizovanou variantu produktu.Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.