LENOVO klávesnice a myš bezdrátová Professional Wireless Rechargeable Keyboard and Mouse Combo - Czech/Slovak
2 739 Kč
2 210 Kč
1 826 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Lenovo Professional Wireless Rechargeable Keyboard and Mouse Combo - Czech/Slovak
Produktivita a design v jednom. Lenovo Professional Wireless Rechargeable Combo Keyboard and Mouse je revolucí v produktivitě a designu.
Klávesnice
Plná velikost klávesnice sportovní nůžkové spínače pro zvýšený zážitek z psaní.
- 420mAh lithiová baterie.
- Délka/typ kabelu: 1 M / USB A až C.
- Životnost baterie: Až 3 měsíce.
- Doba nabíjení baterie: 2 hodiny pro plné nabití.
Myš
Myš vyrobená z biogumy pro pohodlí po celý den.
- Působivý rozsah 4 000 DPI.
- 380mAh lithiová baterie.
Eko-friendly
Klávesnice i myš jsou vyrobeny z 65 % ekologického recyklovaného materiálu.
Technické parametry
- Barva: Šedá
- Senzor myši: Optický IR senzor
- Posouvání: 4směrné rolování
- Číslo tlačítka: 8 tlačítek
- Podsvícení: Ne
- Rozteč kláves ve směru X: 19,05 mm
- Key Pitch ve směru Y: 19,05 mm
- Životní cyklus klíče klávesnice: Až 10 milionů kliknutí
Přidané funkce
- Programovatelné klávesy
- Bezproblémové přepínání až 3 zařízení
- Připojení ve dvou režimech: 2,4G a Bluetooth
- Rukojeť potažená biogumou
Rozměry a hmotnost
- Myš: 111,29 mm (4,38 palce)
- Klávesnice: 437,4 mm (17,22 palce)
- Hmotnost klávesnice: 586 g (20,67 oz)
- Hmotnost myši: 80 g (2,82 oz)
Konektivita
2.4G a Bluetooth. Podporovaný počítač s USB -A nebo Bluetooth Low Energy.
Provozní podmínky
- Minimální provozní teplota: 0 stupňů Celsia
- Maximální provozní teplota: 40 stupňů Celsia
- Minimální relativní vlhkost (%): 20%
- Maximální relativní vlhkost (%): 95%
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.