Lenovo myš CONS Bezdrátová Herní Legion M600 RGB (tmavě šedá)
1 999 Kč
1 547 Kč
1 279 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Lenovo CONS Bezdrátová Herní Myš Legion M600 RGB Bezdrátová Herní Myš Legion M600 RGB se pyšní ultra dlouhou výdrží baterie a rychlým nabíjením, které je ideální pro náročné herní relace. Díky ergonomickému designu je pohodlný jak pro různé druhy úchopů, tak i pro leváky a praváky.Disponuje rozlišením až 16 000 DPI (nastavitelným pomocí přepínače DPI za chodu) a velkolepými světelnými efekty díky 16,8 milionům barev ve dvou konfigurovatelných LED zónách. Technologická specifikace: Barva: šedý horní kryt a černé tělo Výdržt baterie: Až 200 h (bez svícení) s jediným 2,5h nabitím. Typ spojení: Bezdrátové skrz 2.4GHz nebo BlueTooth 5.0 nebo skrz kabel USB 2.0 Délka kabelu: 1,8 m Váha: 107 g (samotná myš) Speciální Designové Funkce: Ergonomický design pro různé typy úchopu, stejně jako pro leváky a praváky; Programovatelné 2zónové podsvícení RGB, až 16,8 millionů barev. Podsvícení: Ano Počet tlačítek myši: 9 Životnost tlačítek: Levé/pravé: Až 50 millionů kliknutí; Ostatní tlačítka: až 3 milliony kliknutí. Rozlišení: až 16,000 DPI Senzor myši: Pixart 3335 Hardwarový požadavek: Počítač s USB-A portem nebo BT4.0 a vyšší Rolování: Nahoru/dolů Hmotnost balení: 242 g Rozměry: 127,6 x 68,2 x 42,1 mm Speciální/Přidané Funkce: Podporuje rychlé párování Čas nabíjení baterie: Rychlé nabíjení: 2,5 h do plného nabití; 10 min nabíjení by mělo vydržet pro 10 h užívání. Obsah balení: Bezdrátová Herní Myš Legion M600 RGB, 2.4G přijímač, kabel USB-A na USB-C, průvodce rychlým startem, záruční plakát Podporovaný Operační Systém: nezávislá na OS Obrázek má pouze informativní charakter a nemusí nutně zobrazovat avizovanou variantu produktu.Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.