Lenovo myš CONS Herní Legion M500 RGB (tmavě šedá)
1 399 Kč
1 308 Kč
1 081 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Lenovo Legion M500 RGB Gaming Mouse - WW Herní myš Legion M500 RGB poskytuje nejlepší design ve své třídě díky ergonomickému sevření dlaní. Zahrnutí senzoru a mikrospínače poskytuje neuvěřitelný sledovací výkon a taktilní zpětnou vazbu. Ergonomický design pro pravou rukou umožňuje pohodlné používání i při tvrdé konkurenci. Hráči mohou přizpůsobit M500 s 10g volitelnou váhou a 3 RGB zónami. Technické specifikace Barva Železná šedá horní kryt a černé tělo Typ připojení Kabelové přes USB 2.0 Délka / typ kabelu 1,8 m (5,9 ft); Opletené kabelovou sponou Hmotnost 100g (bez kabelu) + 10g volitelná hmotnost Speciální designové prvky Ergonomický design s pravou rukou pro uchopení dlaní a drápů; Texturované boční rukojeti pro lepší kontrolu; 3 zóny 16,8 milionů barev RGB Podsvícení Ano Tlačítka 7 programovatelných tlačítek, 1 tlačítko profilu Životnost tlačítka vlevo / vpravo: 50 milionů kliknutí; Vpřed / vzad / DPI nahoru / DPI dolů: 3 miliony kliknutí; Tlačítko profilu: 10 000 kliknutí DPI Až 16 000 DPI Senzor PMW 3389 Posouvání nahoru / dolů Specializovaný software / ovladač Lenovo Legion Software pro pokročilé herní konfigurace na adrese https://support.lenovo.com/legion_m500 Požadavky na operační systém Windows 7, Windows 10 Výška 41,7 mm (1,6 palce) Délka 22 mm (4,8 palce) Hloubka 74,6 mm (2,9 palce) Speciální / přidané funkce 3 zabudované profily; 10g volitelná hmotnost magnetu; Tlačítka DPI za běhu Záruční doba 1 rok Maximální provozní teplota 40 stupňů Celsia (104 F) Minimální provozní teplota 0 stupňů Celsia (32 F) Maximální relativní vlhkost (%) 90% Minimální relativní vlhkost (%) 40% Dodávané příslušenství 10g volitelná hmotnost instalovaná v dolní části přihrádky myši Podporované operační systémy nezávislé na OS Obrázek má pouze informativní charakter a nemusí nutně zobrazovat avizovaný model.Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.