LENOVO NTB Thinkpad/Workstation P16s AMD G1 - Ryzen7 PRO 6850U, 16" WUXGA, 16GB, 512SSD, W11P
43 590 Kč
37 485 Kč
30 979 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
LENOVO NTB Thinkpad/Workstation P16s AMD G1
Model: ThinkPad P16s Gen 1 (AMD)
Part number: 21CK0031CK
EAN: 196801286993
Výkon
Procesor: AMD Ryzen 7 PRO 6850U
Grafická karta: Integrated AMD Radeon 680M Graphics
Chipset: AMD SoC Platform
Paměť: 16GB Soldered LPDDR5-6400
Úložiště: 512GB SSD M.2 2280 PCIe Gen 4x4 Value NVMe Opal2
Audio chip: High Definition (HD) Audio, Realtek ALC3287 codec
Reproduktory: Stereo reproduktory, Dolby Audio
Kamera: IR & HD 720p s Krytkou Kamery
Mikrofon: 2x
Baterie: Integrovaná 52.5Wh
Design
Displej: 16" WUXGA (1920x1200) Low Power IPS 400nits Anti-glare
Klávesnice: Podsvícená, CZ/SK
Barva: Černá
Materiál: PC 50% GF + PC 20% CF (Kryt), PPS (Tělo)
Rozměry: 361.9 x 255.5 x 20.83 mm
Hmotnost: Od 1.73 kg
Software
Operační systém: Windows 11 Pro 64 CZ/SK/EN
Konektivita
Ethernet: Integrovaný 100/1000M, AMD Pro
WLAN + Bluetooth: Qualcomm NFA725A Wi-Fi 6E, 11ax, 2x2 + BT5.1
Standardní porty: 2x USB-C 3.2 Gen 2, 2x USB 3.2 Gen 1, 1x HDMI, 1x Ethernet (RJ-45), 1x Sluchátka / mikrofon combo jack
Zabezpečení a soukromí
Bezpečnostní chip: Diskrétní TPM 2.0
Čtečka otisků prstů: Integrovaná v tlačítku pro zapnutí
Ovladatelnost
Řízení systému: AMD Pro Manageability
Servis
Základní záruka: 3 roky v servise
Zahrnutý Upgrade: 3 roky Premier On-Site
Certifikace
Zelená certifikace: EPEAT Gold, ENERGY STAR 8.0, TCO Certified 9.0, RoHS compliant
Ostatní certifikace: TÜV Rheinland Eye Comfort Certification
Mil-Spec testy: MIL-STD-810H military testy - splněno
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.