Logitech Gaming Mouse G402 Hyperion Fury FPS
1 817 Kč
1 402 Kč
1 159 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Logitech Gaming Mouse G402 Hyperion Fury FPS
EAN: 5099206051768
Technologie Fusion Engine
Optický senzor s technologií Logitech Delta Zero.
Hybridní senzor Fusion Engine™ pro rychlost snímání přes 500 IPS.
Programovatelné tlačítka
8 programovatelných tlačítek pro rychlý přístup k funkcím.
Nastavení pomocí softwaru Logitech Gaming Software.
Přepínání DPI
Čtyři nastavení DPI pro přesné ovládání.
Možnost rychlého přepínání DPI během hraní.
32bitový ARM procesor
Integrovaný ARM procesor pro rychlé snímání.
Ukládání a spouštění maker přímo z myši.
Frekvence odezvy
Frekvence odezvy 1 ms pro rychlý přenos pohybů.
Bez prodlev přes rozhraní USB.
Design
Vylepšený tvar pro lepší funkčnost a pohodlí.
Kombinace lehkých materiálů a pogumovaných úchytů.
Vysokorychlostní klikání
Odlišené levé a pravé tlačítko pro extrémní citlivost.
Vysokorychlostní klikání pro rychlejší reakci.
Systémové požadavky
- Windows 8, Windows 8.1, Windows 7 nebo Windows Vista
- Napájený port USB
- Připojení k internetu a 100 MB místa na pevném disku
Obsah balení
- Myš
- Uživatelská dokumentace
Technické parametry
- Hybridní senzor Fusion Engine
- 8 programovatelných tlačítek
- Přepínání DPI během hraní
- 32bitový ARM procesor
- Odezva 1 milisekunda
- Vysokorychlostní rozhraní USB
Snímání
- Rozlišení: 240–4000 dpi
- Max. zrychlení: >16 G*
- Max. rychlost: >500 ips (palců/sekunda)*
Citlivost
- Formát dat USB: 16 bitů na každé ose
- Frekvence rozhraní USB: 1000 Hz (1 ms)
- Mikroprocesor: 32bitový
Posouvání
- Dynamický koeficient tření: .09 µ (k)*
- Statický koeficient tření: .14 µ (s)*
Výdrž
- Tlačítka (levé/pravé): 20 miliónů kliknutí
- Kluzná plocha: 250 kilometrů
Fyzické parametry
- Výška: 41mm
- Šířka: 72mm
- Hmotnost: 144 gramů (myš plus kabel)
- Hmotnost: 108 gramů (myš bez kabelu)
- Délka: 136 mm
- Kabel: cca 213 cm
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.