Logitech Keyboard G815, Mechanical Gaming, Lightsync RGB, Tacticle, US
5 080 Kč
4 198 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Logitech Keyboard G815, Mechanical Gaming, Lightsync RGB, Tacticle, US
G815 představuje nový rozměr mechanických herních klávesnic.
Sofistikovaný design a pokročilé herní technologie v ultratenkém provedení.
Nízký profil, mechanické herní spínače
Nízkoprofilové mechanické spínače GL nabízejí rychlost, přesnost a výkonnost.
Spínače jsou dostupné ve třech provedeních: GL klikací, GL hmatové, GL lineární.
Lightsync RGB
Plně přizpůsobitelné podsvícení z palety přibližně 16,8 mil. barev.
Podsvícení je řízeno hrami, zvukem nebo obsahem obrazovky pro intenzivní zážitek.
Dokonalé ovládání
Programovatelné klávesy G-key a integrované profily pro efektivní ovládání.
Přeměňte klávesnici G815 na řídicí centrum svého PC.
USB přípojka
Připojte a napájejte další zařízení snadno a rychle.
Speciální ovládací prvky pro média
Rychlá regulace hlasitosti, přehrávání/pozastavení, přeskakování hudby nebo videí.
Logitech G HUB
Snadné ovládání vybavení a her, přizpůsobení podsvícení, tvorba maker a mnoho dalšího.
Technické parametry
- Typ klávesnice: Drátová
- Délka kabelu pro PC: 1.8 m
- Nízkoprofilové spínače GL: Aktivační dráha: 1,5 mm, Aktivační síla: 45 g, Celková dráha zdvihu: 3,0 mm
- Integrovaná paměť: 2 profily podsvícení, 3 profily maker kláves G-key
- Další funkce: Podsvícení LIGHTSYNC RGB, pro jednotlivé klávesy, 5 speciálních kláves G-key, Speciální ovládací prvky médií a kolečko regulace hlasitosti bez hran
- Systémové požadavky: Windows 7 nebo novější, macOS 10.11 nebo novější, 2x port USB (1x klávesnice, 1x port USB přípojky), (Volitelně) Přístup k internetu pro stažení softwaru Logitech G HUB
- Rozměry (D x Š x V): 475 x 1450 x 22 mm
- Hmotnost (bez kabelu): 1045 g
- Hmotnost (s kabelem): 1145 g
Obsah balení
- Mechanická klávesnice G815 LIGHTSYNC RGB
- Uživatelská dokumentace
Záruka: 2 roky
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.