Logitech Wireless Mouse M720 Triathlon
1 598 Kč
1 436 Kč
1 187 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Logitech Wireless Mouse M720 Triathlon
Typ: Bezdrôtová
Rozhranie: 2,4 GHz
Max. rozlíšenie: 1000 DPI
Technológia: Optická
Počet tlačidiel: 8
Farba: Čierna
Typ napájania: Batéria AA
Popis
S myšou M720 Triathlon uspejete vo svete mnohých zariadení. Plynulé prepínání medzi tromi počítačmi a rýchle prechádzať dokumenty a webové stránky.
Technológia Easy-Switch
Spárujte myš s 3 počítačmi a potom medzi nimi plynule prepínajte stlačením tlačidla pohodlne umiestneného pod palcom.
Extra rýchle posúvanie
Rýchle posúvanie dlhých dokumentov a webových stránok otáčaním kolieska.
Odolná, špeciálne tvarovaná konštrukcia
Myš M720 je ako stvorená na dlhú životnosť a jej tlačidlá vydržia až 10 miliónov kliknutí.
Životnosť batérie 24 mesiacov
Predĺžená životnosť tejto myši s jednou batériou typu AA na 24 mesiacov.
Výkon na mieru
Využite plný potenciál svojej myši a prispôsobte si ju svojim potrebám v systémoch Mac OS X a Windows stiahnutím softvéru Logitech Options.
Technické špecifikácie
- Typ pripojenia: Bezdrôtové Bluetooth Smart a 2,4 GHz
- Bezdrôtový dosah: 10 m
- Indikátory LED: Indikátor batérie
- Pripojenie/napájanie: Áno, vypínač
- Podrobnosti o batérii: 1 x AA
- Životnosť batérie: 24 mesiacov
- DPI (Min/Max): 1 000 ±
- Technológia snímača: Logitech Advanced Optical Sensing
- Rozlíšenie snímača: 1 000 dpi
- Skrolovacie koliesko: 3G Core
- Počet tlačidiel: 8
Rozmery výrobku
- Hmotnosť: 0.135 kg
- Výška: 11.50 cm
- Šírka: 7.40 cm
- Hĺbka: 4.50 cm
Rozmery balenia
- Hmotnosť: 0.176 kg
- Výška: 18.40 cm
- Šírka: 9.30 cm
- Hĺbka: 12.60 cm
EAN: 5099206065086
Záručná doba: 24 mesiacov
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.