MANHATTAN Čtečka paměťových karet, 48 v 1, USB 3.0, 3.5\" interní, černá
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
MANHATTAN Čtečka paměťových karet, 48 v 1, USB 3.0, 3.5" interní, černá
Popis produktu
MANHATTAN Multi-Card Reader/Writer přemění nevyužitý slot ve vašem počítači na centrum pro správu digitálního obsahu.
Podporuje většinu formátů karet pro snadné stahování a přenos digitálních obrázků a souborů z mnoha dnes populárních flash paměťových karet.
Je kompatibilní až s 48 typy paměťových karet, včetně CompactFlash, Microdrive, Memory Stick, MagicGate, SecureDigital, Multimedia, XD, SD, SDHC a mnoha dalšími.
Vlastnosti
- Pohodlný přední port USB a porty pro čtečku/zapisovačku karet
- Podporuje automatickou detekci karet
- SuperSpeed USB 3.0 s podporou rychlosti přenosu dat až do 5 Gb/s
- Robustní, plně uzavřený kovový kryt poskytuje maximální odolnost
- Plug and play; hot-swap - Kompatibilní se systémy Windows a Mac
- Tříletá záruka
Specifikace:
- USB 3.0
- USB 2.0
- Podporuje CompactFlash typ I/II, CF 3.0, CF 4.0 a mnoho dalších
- LED indikátor napájení/aktivity
- Porty USB 3.0 Standard-A (1)
- Přenosové rychlosti: 12 / 480 Mbps / 5 Gbps
- Výstupní výkon: Až 900 mA
- Čtečka/zapisovač karet (6)
- Přenosové rychlosti: 12 / 480 Mbps
- Integrovaný 20-pinový konektorový kabel, 62 cm
- Integrovaný kabel s 9-pinovým konektorem, 52 cm
- Materiál: kovové pouzdro, plastová čelní deska
Systémové požadavky:
- 3.5" přední slot
- Interní 9-pinový USB 2.0 header rozšiřující připojení
- Interní 20-pinový USB 3.0 header rozšiřujícího připojení
- Windows XP/Vista/7/8.1/10 a Mac OS 10.5 nebo vyšší
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.