NEC Projektor 3LCD ME383W 3800 Ansi 3LCD / WXGA / 1280x800 / Ratio 1.2-2.1:1, 16000:1
14 953 Kč
11 552 Kč
9 547 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
NEC Projektor 3LCD ME383W
EAN: 5028695614338
Popis
NEC ME383W je profesionální firemní projektor. Je ideální pro učebny, malé konferenční místnosti a prezentace.
Přináší výjimečný výkon a dlouhou životnost lampy. Je schopen projekci na větší vzdálenost než je standard.
Poskytuje 20 000 hodin bezproblémové projekce bez nutnosti výměny lampy.
Flexibilita a náklady
Projektor nabízí 1,7-násobný optický zoom pro působivou flexibilitu při instalaci.
Minimalizované náklady na vlastnictví díky dlouhé životnosti lampy a intervalům výměny filtrů.
Přenosnost a obraz
Je kompaktní s nízkou hmotností, HDMI a integrovaným reproduktorem 16W.
Obraz s rozlišením WXGA a vynikajícími úrovněmi jasu a barevného rozsahu.
Flexibilní aplikace
Široká řada flexibilních aplikačních variant díky vícezdrojovým konferenčním systémům a efektivnímu provozu rozdělených obrazovek.
Specifikace
- Projekční technologie: 3LCD Technology
- Nativní rozlišení: 1280 x 800 (WXGA)
- Poměr stran: 16:10
- Kontrastní poměr: 16 000:1
- Jas: 3600 ANSI lumenů
- Jas (Boost Mode): 3800 ANSI Lumenů
- Zdroj světla: Lampa, 225 W AC (151 W AC Eco režim)
- Životnost světelného zdroje: 10 000 (20 000 režim Eco)
Další specifikace
- Objektiv: F= 1,7–2,2, f= 17,4–29 mm
- Korekce lichoběžníkového zkreslení: +/- 30° manuálně horizontální / +/- 30° manuálně vertikální
- Projekční úhel: 6,6 - 11,1
- Projekční faktor: 1,2 – 2,1 : 1
- Projekční vzdálenost: 0,94 – 11,59 m
Rozměry a hmotnost
- Rozměry: 345 x 104,6 x 261 mm (bez objektivu a nožiček)
- Hmotnost: 3,2 kg
Záruka
- Projektor: 3 roční celoevropský servis
- Zdroj světla: Lampa: 6 měsíců, max. 1000 hod.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.