Nedis WIFIWK10CGS - Rychlovarná Konvice | Wi-Fi | 1.7 l | Sklo | 60,70,80,90,100 °C | Ukazatel teploty | Otočný o 360 st

ilustrační foto

Nedis WIFIWK10CGS - Rychlovarná Konvice | Wi-Fi | 1.7 l | Sklo | 60,70,80,90,100 °C | Ukazatel teploty | Otočný o 360 st
Obj. číslo
AG900324
OEM
WIFIWK10CGS
Výrobce
Nedis
Věrnostní body: 83
0 hodnocení
Skladem 1 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

1 675 Kč

1 384 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 1 669 Kč
Skladem 1 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

1 675 Kč

1 384 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

SmartLife Rychlovarná konvice Wi-Fi | 1.7 l | Sklo | 60,70,80,90,100 °C | Ukazatel teploty | Otočný o 360 stupňů | Skryté topné těleso | Řadič Strix® | Ochrana proti vaření nasucho | Android™ / IOS Udělejte Váš každodenní život snazší a chytřejší s touto Chytrou Konvicí. Připojte konvici k síti Wi-Fi pomocí aplikace Nedis SmartLife, naplňte ji vodou a ovládejte ji ať už jste kdekoli. Konvici můžete zapnout stisknutím jednoho tlačítka na telefonu nebo jednoduchým hlasovým příkazem Vašemu oblíbenému hlasovému asistentovi, nehledě na to, zda ležíte v posteli, sedíte na druhé straně místnosti nebo jste na cestě domů. Chytrá konvice nejen že dokáže uvařit vodu, ale umí ji také ohřát a udržet na požadované teplotě. Tohle vše je možné nastavit v aplikaci, pomocí hlasových příkazů nebo na dotykovém LED displeji v horní části rukojeti konvice. Teplotu lze nastavit v intervalech po 10 ° v rozmezí 40–100 °C, aby byl šálek čaje perfektní. Aktuální teplota se zobrazuje v aplikaci a na displeji konvice. Modré podsvícení se zapne společně s konvicí a dosažení požadované teploty je indikováno pípnutím a notifikací push. Skleněná nádoba s nerezovými prvky pojme 1,7 l vody a se svým nadčasovým provedením se bude hodit do každé kuchyně či kanceláře. Vyjímatelný filtr vodního kamene snižuje množství vodního kamene v nápojích. Nerezová základna je minimalistická a umožňuje otočení konvice o 360 °. Zkombinujte konvici s dalšími produkty Nedis SmartLife, jako jsou světla, chytré zástrčky, snímače a topidla, abyste si vytvořili perfektní chytré ráno. Vlastnosti - Připojuje se přímo k síti Wi-Fi, takže není potřeba dodatečný rozbočovač - Ovládejte konvici pomocí aplikace, nastavte automatický režim či plán nebo použijte ovládání hlasem v kombinaci s asistenty Amazon Alexa nebo Google Home - Nastavitelná teplota v rozmezí 40–100 °C s intervaly po 10 ° - Dotyková tlačítka na rukojeti - Ohřeje vodu na požadovanou teplotu nebo ji uvaří a udrží na požadované teplotě - Skleněná nádoba s nerezovými prvky o objemu 1,7 l - Vyjímatelný filtr vodního kamene ke snížení vodního kamene ve Vašich nápojích - Minimalistická kulatá nerezová základna umožňuje otočení konvice o 360 ° - Možnost kombinace s dalšími produkty Nedis SmartLife, jako jsou světla, chytré zástrčky, snímače a topidla, abyste si vytvořili perfektní chytré ráno. - Modré podsvícení když je konvice zapnutá Obsah balení Chytrá Konvice Základna Specifikace produktu Úložný prostor kabelů Ano Indikační kontrolka Ano Protiskluzové dno Ano Varovný signál Ano Ukazatel teploty Ano Typ zdroje napájení Síťové napájení Maximální zisk antény 2.5 dBi Materiál Sklo Nerezová Ocel Ukazatel hladiny vody Ano Objem nádoby 1.7 l Ochrana proti vaření nasucho Ano Skryté topné těleso Ano Otočný o 360 stupňů Ano Řadič Strix® Ano Vařič vody Tvar džbánu Maximální spotřeba energie 2200 W Maximální vysílací výkon 18 dBm Aplikace ke stažení pro Android™ IOS LED osvětlení Ano Zobrazení teploty Digitální Materiál Krytky Sklo Vysílací frekvenční rozsah 2412 - 2472 MHz Zástrčka Typ F (CEE 7/7) Bezdrátová technologie Wi-Fi Nastavitelná Teplota 60,70,80,90,100 °C Délka napájecího kabelu 0.75 m Vstupní napětí 220 - 240 V AC

Parametry

Druh zboží

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 28759 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.