Powerton UltraSlim, klávesnice integrovaná, CZ/SK, Multi-Device typ 2.4 GHz Dongle + Dual Bluetooth, bezdrátová, černá
758 Kč
629 Kč
520 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Powerton UltraSlim - bezdrátová klávesnice
Model: Powerton UltraSlim
Typ: Bezdrátová klávesnice integrovaná
Rozložení kláves: CZ/SK
Typ připojení: Multi-Device typ 2.4 GHz Dongle + Dual Bluetooth
Barva: Černá
EAN: 8590274713604
Spárování až se třemi zařízeními
Powerton UltraSlim nabízí tři možnosti připojení současně.
Připojení k počítači nebo notebooku zajišťuje bezdrátový 2.4 GHz přijímač.
Připojení ke smartphonu, tabletu, televizi nebo dalšímu notebooku zajišťují dva Bluetooth 3.0 kanály.
Přepínání mezi připojenými zařízeními je snadné, stačí stisknout klávesu.
Klávesnice má paměťovou funkci pro automatické připojení k naposledy použitému zařízení.
Zabudovaná baterie
Zabudovaná lithiová baterie má kapacitu 280 mAh.
Nabíjení baterie probíhá pomocí přiloženého micro USB kabelu.
Na jedno nabití vydrží klávesnice až 50 hodin v nepřetržitém provozu.
Uspávací mód
Při nečinnosti delší než 30 minut klávesnice automaticky přechází do uspávacího módu.
Pro opětovné aktivování klávesnice stačí stisknout libovolnou klávesu.
Slim design
Nejtenčí část klávesnice má pouhé 4 mm.
Klávesnice je vybavena čtrnácti multimediálními klávesami pro snadný přístup k médiím a internetu.
Protiskluzové podložky
Spodní strana klávesnice je vybavena pogumovanými protiskluzovými podložkami pro pevné držení na stole.
Specifikace klávesnice
- Kompatibilní s: Windows 8, Windows 10 a vyšší, Mac OS X 10.10 a vyšší, Android 4.3 a vyšší, iOS 12.0 a vyšší, iPadOS 13.1 a vyšší
- Dosah: 8 metrů
- Kapacita baterie: 280 mAh
- Životnost baterie: 1000 nabití a vybití
- Standby režim: 200 hodin
- Nepřetržitý provoz: 50 hodin
- Počet kláves: 110
- Životnost kláves: 3 mil. stisknutí
- Rozměry: 428 x 125 x 16.7 mm
- Materiál: Pozinkovaný kov + ABS
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.