KINGSTON SODIMM DDR4 32GB 3200MHz
2 110 Kč
2 055 Kč
1 698 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Kingston 32GB DDR4 3200MHz SODIMM
Operační paměť Kingston v SO-DIMM formátu je ideální volbou pro stolní počítače, pracovní stanice, notebooky a ultrabooky. Podporuje platformy AMD i Intel.
Vlastnosti paměti
- Typ paměti: DDR4 SO-DIMM
- Pinů: 260
- Frekvence: 3 200 MHz
- Kapacita: 32 GB
- Časování latence: 22 cykly (CL22)
- Reálná latence: 13,75 ns
Výhody
Kingston paměť je vhodná pro kancelářské, multimediální i herní potřeby. Díky vysoké frekvenci a kapacitě je ideální pro graficky náročné aplikace a nejnovější herní tituly.
Rychlost a výkon
Operační paměť Kingston vám umožní rychlejší načítání složitých her a aplikací. Díky vysoké kapacitě zvládne efektivněji spouštět náročné aplikace, provádět více úkolů a upravovat velké soubory.
Technologie DDR4
Paměť typu DDR4 přináší několikanásobně vyšší přenosové rychlosti a propustnost dat než DDR3. Je také úspornější, s provozním napětím pouhých 1,2 V.
Specifikace
- Značka: Kingston
- Model: 32GB
- PN: KCP432SD8/32
- Typ paměti RAM: DDR4
- Formát modulu: SO-DIMM
- Počet kolíků: 260-pin
- Konfigurace RAM: 1x 32 GB
- Frekvence RAM: 3 200 MHz
- Latence časování: CL22
- Reálná latence: cca 13,75 ns
- Uspořádání čipů: 2R (Dual Rank)
Kompatibilita
Paměť Kingston je kompatibilní s platformami Intel a AMD a je vhodná pro základní desky, PC, notebooky a pracovní stanice.
Napájení
Paměť Kingston je nevolatilní a vyžaduje napětí 1,2 V.
Provozní teplota
Provozní teplota paměti Kingston je 0 až 85 ℃.
Fyzické vlastnosti
- Barva: zelená, černá a zlatá
- Čistá hmotnost: 100,1 g
- Rozměry (Š x V x H): 17,8 x 0,41 x 2,8 cm
- Celková hmotnost balení: 125 g
- Rozměry celého balení (Š x V x H): 15 x 2 x 15 cm
Obsah balení
- 1x 32GB operační paměť Kingston
- Příslušná dokumentace
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.