3mk ochranný kryt MagCase pro Apple iPhone 12 / 12 Pro, čirá
742 Kč
333 Kč
276 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
MagCase™
Kompatibilní s MagSafe - Indukční nabíjení pro telefony iPhone a Samsung Galaxy. Maximální ochrana Potvrzeno Military Grade drop test. Díky technologii EasyClick™ Buttons je používání tlačítek snadné.
Nabíjení bez omezení
S pouzdrem MagCase™ si můžete být jisti, že indukční nabíječka a další magnetické příslušenství dokonale přilnou k pouzdru smartphonu. Pouzdro je vybaveno speciálními magnety, které podporují rychlé a pohodlné bezdrátové nabíjení – pro telefony iPhone a nejnovější modely Samsung Galaxy. Je 100% kompatibilní s technologií MagSafe. Na svém telefonu můžete bez problémů používat moderní řešení. Telefon můžete nabíjet, aniž byste museli pouzdro sundávat, a také bez jakýchkoli dalších omezení.
Spolehlivá ochrana
Abychom uživatele vlajkových telefonů Apple a Samsung zbavili stresu, vytvořili jsme pouzdro, které skutečně chrání pokročilý hardware před poškozením. Pouzdro MagCase™ má zesílené rohy, které tlumí nárazy při pádu telefonu na tvrdý povrch, a zabraňuje tak promáčknutí pouzdra. To nejsou marketingové sliby, ale fakta potvrzená přísným testem Military Grade – Logistic Transit Drop Test.
Stlačujte tlačítka bez námahy
Nic vás neštve víc než špatně pasující pevné pouzdro, které zhoršuje funkci tlačítek na telefonu? S pouzdrem MagCase™ tyto problémy neexistují. Vysoce flexibilní pouzdro dokonale a měkce obepíná každý milimetr pouzdra vašeho smartphonu - jako by vám bylo šité na míru. Silná ochrana jde ruku v ruce s plnou funkčností. Díky tlačítkům EasyClick™ je budete používat bez námahy. Téměř nepocítíte, že pouzdro používáte. Zažijte pohodlí hodné vlajkového modelu telefonu!
Důraz na design
Váš smartphone je designově přitažlivý. My to víme, a proto nedovolíme, aby pouzdro zastínilo jeho přirozený lesk! Samsung Galaxy nebo iPhone chráněný pouzdrem MagCase™ vypadá přesně tak, jak má – elegantně, prestižně a nadčasově. Pouzdro je tenké a dokonale průhledné. Pevně chrání vaše zařízení, ale nijak nenarušuje jeho vzhled ani nepřidává viditelný objem. Pokud se rozhodnete pro pouzdro MagCase™, získáte spolehlivou ochranu v duu s diskrétní formou.
Technické specifikace
- Typ ochrany - pouzdro
- Tloušťka - 1,5 mm
- Použité technologie - vojenský stupeň ochrany, odolná kombinace termoplastického polyuretanu a polykarbonátu, technologie EasyClick™ Buttons, kompatibilní se skly a fóliemi 3mk Protection, kompatibilní s bezdrátovými nabíječkami
- Záruka - 12 měsíců
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.