3mk ochranný kryt Satin Armor Case+ pro Apple iPhone 13
494 Kč
160 Kč
132 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Extrémní pády? Žádný problém…
Smartphone má rád cestování v kapse, zvláště v rozepnuté. A cestování může být nebezpečné. Neopatrný krok na mokré horské stezce a pohroma je na dosah ruky. Proto je každá část pouzdra Satin Armor Case+ navržena tak, aby chránila váš smartphone před poškozením, i když jej shodíte z výšky na skály. To je zkrátka případ pro extrémní situace. Přesvědčte se o tom sami!
Smartphone na polštářcích
K pádům může klidně dojít, když máte jistotu, že přistání bude měkké! S ohledem na to jsme vybavili pouzdro Satin Armor Case + technologií Shock Pocket, která absorbuje sílu nárazu vašeho smartphonu na tvrdý povrch. Esteticky příjemné a funkční prohlubně v pouzdře fungují jako polštáře, přičemž pouzdro přebírá plnou sílu nárazu.
Kamera je vždy chráněna
Kdo má rád chytré telefony bez fotoaparátu? My ne. Shazovali jsme tedy chytré telefony z výšek, abychom našli řešení, které ochrání citlivou elektroniku fotoaparátů. Stovky testů a je to tady – Satin Armor Case +. Pouzdro se zvýšenými okraji kolem fotoaparátu, které skvěle tlumí nárazy a chrání objektiv před poškrábáním.
Kompatibilní se všemi tlačítky a porty
Víme, že některá pouzdra mohou narušit funkčnost tlačítek smartphonu. Stisknete je a nic se nestane. Nesmírně otravné. Proto jsme se ujistili, že Satin Armor Case + nikdy nezpůsobí takové problémy. Pouzdro poskytuje snadný přístup ke všem portům a tlačítkům na vašem smartphonu. Zaručuje také vysokou citlivost tlačítek a plnou funkčnost.
Technické specifikace
- Typ ochrany - Pouzdro
- Tloušťka - 1,5 mm
- Použité technologie - absorber třídy 185™, standardní vojenský stupeň (MIL-STD-810H(2019) metoda 516.8)
- Odolná kombinace termoplastického polyuretanu a polykarbonátu
- Průhledná zadní strana zdůrazňuje design
- Saténový černý rám zlepšuje přilnavost
- Ochrana fotoaparátu
- Technologie EasyClick™ Buttons
- Kompatibilní se skly a fóliemi 3mk Protection
- Kompatibilní s bezdrátovými nabíječkami
- Zdravotně nezávadné (certifikát PZH)
- Záruka 12 měsíců
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.